achterklep openen met afstandbediening

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
hoi ik heb een is200 executive uit 2002.
En ben benieuwd of het knopje van de achterklepbediening op de sleutel hoord te werken.. Zodra ik erop drukt brand er enkel een lampje op de sleutel.. Is het misschien een optie of hoord het wel te werken??

Ik hoor het graag van jullie
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Is het niet meer dan een optie om het slot van de achterklep te openen terwijl de rest van de sloten nog op slot blijft zitten?
 

PeterB

Hoort erbij
15 sep 2011
27
0
0
En de klep springt open, afhankelijk van de veer spanning, en klein eindje of helemaal.

Ook is er (uit mijn geheugen) iets met de stand van het normale klepslot of de afstandbediening werkt of niet.

Ook kan het zijn dat je de knop niet lang genoeg indrukt, 5 sec ongeveer.


Gr,

Peter
 

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
klep ontgrendeld. Bij een vag auto kun je vervolgens instellen of de klep ook meteen geopend moet worden (geen idee of dat bij een IS ook zo werkt) en afhankelijk van het type gasdemper kan de klep vervolgens open gaan of (bij onvoldoende druk) op het slot blijven liggen).
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
zoals ik het met mijn sleutel heb: ik houd de knop langer ingedrukt tot de sleutel 2 keer knippert en dan gaat me kofferbak van het slot af. afhankelijk van de staat van de veer gaat je klep omhoog.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Volgens mij is het niet zo dat de klep uit zich zelf volledig opent, alleen dat deze ontgrendeld.


gr. koen
 

PeterB

Hoort erbij
15 sep 2011
27
0
0
KWP zei:
Volgens mij is het niet zo dat de klep uit zich zelf volledig opent, alleen dat deze ontgrendeld.


gr. koen


Als je de veerstangen op genoeg spanning zet gaat hij volledig open (denk om de achterruit :p )
 

Chris1986

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
hi bij mij gaat de kofferbak na ong 3 seconden open en gaat ongeveer half open

wel gaat mijn alarm af als ik dit doe terwijl het alarm er nog opstaat.
ook als ik het alarm eraf haal en de kofferklep open gaat het alarm er na een halve minuut weer op.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
moet je jouw portier eff open en dicht doen :p maar das wel irritant dan, kan je het niet zo in laten stellen dat je daar geen last heb?
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Met mijn eigen onorthodoxe logica zou ik zeggen, dat klopt niet.
Volgens mij zou juist doordat je het met de afstand bediening doet je alarm er gewoon vanaf gaan en er ook niet weer automatisch opgaan.. Maar nogmaals dat is mijn logica die op geen enkele manier gestaafd is op Lexus kennis.
En aangezien Lexus een "aparte" auto is ;) , kan het wel zijn dat dit ook op een "aparte" manier geregeld is.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Er zit klasse drie ingebouwd, achteraf. Onze IS200 heeft daar helaas ook last van, zelfde probleem. Om dit op te lossen moet volgens mij klasse 3 eruit.
 

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Dat het alarm afginng na openen van de kofferbak heb ik ook gehad, super irritant, alarm eraf dan deur open en dicht dan pas kofferbak openen. Klasse drie alarm af laten koppelen (i.d.d later ingebouwde) en werkt gewoon zoals het hoort, achterbak is nu te openen zonder dat de deuren eerst ontgrendeld moeten worden.

Groet Rob
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
dat geld trouwens ook voor de elektriese spiegels als je de spiegels ingeklapt hebt en je de auto van contact afzet dan 1 x drukkken en bij weer op contact zetten gaan ze lijkt automaties uit
weer een weetje :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: