achterklep openen met afstandbediening

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
hoi ik heb een is200 executive uit 2002.
En ben benieuwd of het knopje van de achterklepbediening op de sleutel hoord te werken.. Zodra ik erop drukt brand er enkel een lampje op de sleutel.. Is het misschien een optie of hoord het wel te werken??

Ik hoor het graag van jullie
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
jeroen zei:
haha die kon ik nog niet!

we moeten een handige weetjes topic openen :p
waarom je weet het nu tog whahahahahah :D :D en dan nog kofferbak tip ik heb een spoiler en hij opent wel rara ......... gewoon de veer meer op spanning zetten
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Joop zei:
jeroen zei:
haha die kon ik nog niet!

we moeten een handige weetjes topic openen :p
waarom je weet het nu tog whahahahahah :D :D en dan nog kofferbak tip ik heb een spoiler en hij opent wel rara ......... gewoon de veer meer op spanning zetten


He Joop hoe heb je dit gedaan? gewoon de veer eruit gehaald en 'm meer torsie gegeven?



gr. koen
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
koen ik heb 2 m8 bouten erbij achter gedrukt en het werkte hij gaat niet heelmaal open maar voor 60 procent en da netjes mischien dat m10 wel 80 tot 100 doet , maar bij regenval vind ik dit net genoeg :p :p :p :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
haha lol :p zo kan het ook! als het werkt waarom niet :)

ze hadden bij mij soort van plastic plaatjes ertussen gezet waarom..... geen idee die klep ging als een raket omhoog ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ah ok ja kan ook ;) Zal eens kijken wat voor moois ik er bij mij tussen ga plaatsen. Nu met spoiler komt ie maar net uit het slot. Hij gaat ook zwaar open dus dat is dan ook te verbeteren. Weer wat op de to do list, komt steeds meer bij maar streep haast niks af... slechte zaak



gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb de veren ook extra gespannen. Ik heb inderdaad wel al zitten kijken voor een mooiere oplossing, ik denk dat nog wel iets met een gasdemper kan doen maarja ook dit komt op het oneindige to do lijstje.



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhah ja gasveertje zou zeker een beetje helpen, maar dan moetje waarschijnlijk wel wat ogen lassen aan je auto..
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Jij heb het al gedaan? Dempers gebruikt van een bepaalde auto of gewoon een setje motorkap lifters gehaald?



gr. koen
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Het vanzelf inschakelen vh klasse-3 alarm kan je instellen/uitzetten...tenminste, bij mijn oude Clifford, dan.
Is de ontgrendeling vd kofferklep ook niet met een truucje te koppelen aan ontgrendeling alarm?
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Kofferbak opent nu helemaal open ipv 1cm.

De klep gaat open doormiddel van 2 stalen stangen die onder me hoedeplank lopen. Die staan onder spanning doormiddel van voorgeboorde gaten in het binnen werk van de Body. Nu heb ik dus extra gaten geboord en heb de stangen verder onder spanning gezet zodat die nu me achterklep helemaal opend ipv 1cm.

Hele simpele mode zeg maar.

FF geleend van een mede CL lid omdat ik geen foto's ervan heb.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.