Aftertalk meeting 2022

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Zo te lezen was het een zeer geslaagde dag 🥳. Op basis van de foto's en 't filmpje van @Higgie was 't mooie opkomst! Ik zag een paar mooie LC500 convertibles in prachtige kleurstellingen 😍. Die zullen vast heel anders rijden dan een MX-5 😅.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Waar zijn de foto's van die LC's? Ik heb behoorlijk wat mensen foto's zien nemen... Plaatsen die hap mede elite-voiture rijders...
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Waar zijn de foto's van die LC's? Ik heb behoorlijk wat mensen foto's zien nemen... Plaatsen die hap mede elite-voiture rijders...
Dit iets:
IMG_0766.jpeg

IMG_0786 (Aangepast).jpeg
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
was een weerzien van oude gezichten en hun auto's , ik was daar als Lexus loze maar mocht mijn Toyota toch nog op het veld bij het premium merk zetten .
Bedankt Anton en de iedereen die geholpen heeft om hier een mooie dag van te maken .
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Higgie

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Één en al hulde voor de organisatie. Een zeer geslaagde dag met goed weer, lekker eten, voldoende drinken, mooie auto's en natuurlijk super gezellige mensen. @UsedLexus Bedankt dat we weer op deze locatie aanwezig mochten zijn. Ondanks het hele warme weer het hoofd koel kunnen houden (tot dat ene moment dat ik mijn gewonnen tweede prijs) omverreed met mijn voiture. Een iets wat ongelukkig moment omdat ik even snel mijn auto wilde verplaatsen naar de uitdeuker met als gevolg een omgebogen beker en een deuk in mijn ego/imago haha. Ook dit heeft natuurlijk zijn charmes. Iedereen heel erg bedankt voor het stemmen op mijn auto. Dit jaar (mede dankzij de hoge opkomst) een record aantal stemmen gekregen maar de GSF had er toch nog een stuk meer.

Ook de reacties op de groene lexus waren erg leuk. Vooral na afloop kregen we veel te horen dat ze vonden dat de groene lexus moest winnen haha. Helaas is het 1:24 model die ik zelf had gemaakt eind van de dag door nog onverklaarbare redenen gesneuveld. Ineens lag deze zonder reden op de grond waarbij de meeste dingen afgebroken waren :cry: Dus het volgende project wordt het opnieuw herstellen/spuiten van dit auto-tje i.v.m de schade hieraan (het houdt ook nooit op:p)

Nogmaals dank dat jullie op mijn auto hebben gestemd. Met een beetje geluk vind ik dit jaar een nieuwere auto waar ik mijn liefde en passie weer in kan steken dus hopelijk volgend jaar aanwezig met een nieuwe model:giggle:

Mochten er mensen interesse hebben in mijn auto er hier meer over willen weten kunnen altijd een berichtje sturen.
 

principaal

Hoort erbij
21 jan 2020
47
17
8
Aan de foto"s te zien, heb ik wel wat gemist. Leuk om te zien! Ik had me wel opgegeven. Een longontsteking gooide roet in het eten..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: RoelVB

Lexus Rijder

Nieuw hier
8 apr 2021
9
9
3
Aan de foto"s te zien, heb ik wel wat gemist. Leuk om te zien! Ik had me wel opgegeven. Een longontsteking gooide roet in het eten..
Beterschap!
Onze jaarmeeting zit er weer op. Meeste mensen zijn naar huis en het grootste deel is alweer opgeruimd.
Mocht je nog mooie foto's of verhalen hebben kan je deze hier kwijt.

Bekijk bijlage 179734
Er zijn foto's terug te vinden op onze Facebook en natuurlijk op hier op Lexusforum.nl.

Vanaf deze plek willen we UsedLexus en iedereen die heeft geholpen met het mogelijk maken van deze fantastische mooie en goed georganiseerde dag ontzettend bedanken!
Een super geslaagde dag gehad, ondanks dat ik eerder vertrok had ik goede gesprekken gehad en enorm genoten van ontvangst en genegenheid van de heer Van Kakerken. Hartelijk dank Used Lexus voor deze prachtige dag en iedere deelnemende dat deze fantastische dag hebben mede mogelijk gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno en Arbitrator