Dit iets:Waar zijn de foto's van die LC's? Ik heb behoorlijk wat mensen foto's zien nemen... Plaatsen die hap mede elite-voiture rijders...
Super leuk al die foto's! Is het mogelijk om ze allemaal in 1x te downloaden van de site ipv per stuk?Er zijn foto's terug te vinden op onze Facebook en natuurlijk op hier op Lexusforum.nl.
Prachtige foto’s en gelukkig ook veel , je bent zo een uurtje verder als je ze allemaal bekijktEr zijn foto's terug te vinden op onze Facebook en natuurlijk op hier op Lexusforum.nl.
Beterschap!Aan de foto"s te zien, heb ik wel wat gemist. Leuk om te zien! Ik had me wel opgegeven. Een longontsteking gooide roet in het eten..
Een super geslaagde dag gehad, ondanks dat ik eerder vertrok had ik goede gesprekken gehad en enorm genoten van ontvangst en genegenheid van de heer Van Kakerken. Hartelijk dank Used Lexus voor deze prachtige dag en iedere deelnemende dat deze fantastische dag hebben mede mogelijk gemaakt.Onze jaarmeeting zit er weer op. Meeste mensen zijn naar huis en het grootste deel is alweer opgeruimd.
Mocht je nog mooie foto's of verhalen hebben kan je deze hier kwijt.
Bekijk bijlage 179734
Er zijn foto's terug te vinden op onze Facebook en natuurlijk op hier op Lexusforum.nl.
Vanaf deze plek willen we UsedLexus en iedereen die heeft geholpen met het mogelijk maken van deze fantastische mooie en goed georganiseerde dag ontzettend bedanken!