Aftertalk Meeting Dongen

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Het was een geweldige meeting, met lekker weer, en een prachtige lokatie. Ik heb genoten. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Eens. Maar ik bedoel meer in aantal, niet zo zeer in type. Wanneer je naar zo'n GTI dag gaat heb je al snel honderden auto's. Maar goed, we zien wel tegen die tijd :)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Geweldige meeting, pracht locatie, mooie auto's, bijzonder auto's, lekker gegeten, gedronken en ja de wisselbeker gewonnen.
Iedereen die op mijn auto gestemd heeft, BEDANKT

De " vuilnisbakken race" LS400 was heel bijzonder, hoe is het mogelijk een LS zo te verzieken en dat zeker low-buget, want er was flink bespaart door geen afplaktape te gebruiken en spuiten ? ben je gek, de kwast erover, geweldig wat een auto, mijn stem was voor jullie
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Leuk dat je er was BE! "Fors opvoeren en fors opleuken?" Volgens mij gebeurd dat al, heel wat fraais in die zin kunnen bewonderen ;)
 

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Ik kon er niet bij zijn helaas,er zou een koper komen voor mijn Lincoln en het leek serieus. Helaas was het alleen zeggen dat ze kwamen,maar zeggen en doen zijn toch verschillende dingen. Zonder af te bellen komen ze gewoon niet opdagen. Zo jammer en zo mis je ook de meeting,grrrrr
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Alle prijswinnaars nogmaals welverdiend gefeliciteerd en iedereen bedankt voor de aanwezigheid. Complimenten met name voor Kakerken en de bijzonder gastvrije ontvangst. :thumbsup:
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
allemaal mee eens , erge leuke dag en een mooie lange rit gehad zonder file ! en wat gaaf dat ik nog een SC400 zag en de beide tevreden bestuurders heb gesproken en natuurlijk de eigenaar van RX die veel kon vertellen over de SC omdat hij er ook een heeft gehad
garbage boys , les geleerd altijd een kannetje G-12 meenemen als jullie weer op toer gaan
geweldig om te zien dat iedereen even enthousiast was en vriendelijk ,veel tips en info gekregen als beginnende Lexus rijder
en ik wil de gastheer bedanken voor een prachtige locatie en heerlijke versnaperingen

Lexus team , bedankt allemaal
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik sluit me aan bij iedereen die het een prachtige dag vonden, een geweldige lokatie inclusief gastvrije gastheer en gezellige mensen inclusief de gesprekken. Ik heb me kostelijk vermaakt en ben volgende keer zeker weer van de partij. Uitstekende organisatie mannen!! Compliment
Natuurlijk ook allen bedankt voor het stemmen, voel me vereerd met mijn tweede prijs (1 stem:mad:)

Groet Johan
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
E-mail ontvangen van Dhr van Kakerken:

Het lexusforum met al zijn leden heeft ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke dag hebben gehad.Onze dank gaat dan ook uit naar iedereen die ervoor gezorgd heeft dat deze dag een succes is geweest. Ook dank aan alle bezoekers die zo respectvol met onze locatie zijn omgegaan.
Natuurlijk verwelkomen wij jullie graag op eventuele volgende meetings.
Met vriendelijke groet,
Anton en Margriet van Kakerken
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Mike heb je je kofferbak strip al gemonteerd?,haha,hoop dat je er blij mee bent,had hem toch over,groeten van Anita en mij.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Was zeker een schitterende omgeving.. Leuk dat ik weer even wat oude bekenden de hand heb kunnen schudden.
Die dikke turbo LS was ook interessant.. jammer dat ik geen rondje heb kunnen doen in de grijze GS450H F-line welke er stond.
Misschien dat er nog eens een volgende keer komt, maar ik heb op pagina 1 begrepen dat ik niet meer langs mag komen zolang ik mijn GTI heb...

:p

Ik kan altijd nog komen met de Combo of het Sparkje....:car:
 

armetak

Hoort erbij
2 nov 2013
71
3
0
Het was een top georganiseerd op een top locatie van de Familie Kakerken. Ik was echt onder de indruk van de organisatie. Toch heel wat beter dan wat ik gewend ben op de BMW sharknose meeting. De zalm was echt heerlijk, wel jammer dat ik niet bij de barbeque aanwezig kon zijn.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
E-mail ontvangen van Dhr van Kakerken:
Het lexusforum met al zijn leden heeft ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke dag hebben gehad.Onze dank gaat dan ook uit naar iedereen die ervoor gezorgd heeft dat deze dag een succes is geweest. Ook dank aan alle bezoekers die zo respectvol met onze locatie zijn omgegaan.
Natuurlijk verwelkomen wij jullie graag op eventuele volgende meetings.
Met vriendelijke groet,
Anton en Margriet van Kakerken

Slechts twee woorden nodig : Brabantse Gastvrijheid:rulez:
 

armetak

Hoort erbij
2 nov 2013
71
3
0
Ik zit net nog even door de fotos te bladeren van de meeting van gisteren zie ik een zwarte IS200 met kenteken 43-FD-JJ en dacht he dat was mijn eerste Lexus volgens mij...........nu ff gekeken in mijn foto album en jawel dat was mijn eerste Lexus waar ik een 180.000 km mee heb gereden. Jammer dat ik de eigenaar niet heb gesproken.......wie weet de volgende keer.
 

Been

Actief
2 jan 2011
119
7
0
Was inderdaad super geregeld ! www.UsedLexus.nl bedankt :rulez::rulez::rulez:
Als mensen trouwens meer over de Lexus 1UZ-FE turbo willen weten, just ask...volgende meeting zeker weer van de partij :p