Aftertalk Meeting Dongen

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het was een super gezellige dag jongens! Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als wij. Anton is erg blij geweest met de meeting. Ik zal zo spoedig mogelijk mijn foto's online zetten!
 

eelcoboelhouwer

Nieuw hier
2 jan 2011
22
0
0
Ik ben het helemaal met jullie eens was wel weer super gezellig en goed geregeld en nog veel mooiere lokatie!! Nu in afwachting op de foto's....
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Het was super en hebben ons kostelijk vermaakt en natuurlijk de mooie beker die een mooi plekje krijgt in huis.:D

De barbeque was super en heerlijk,het was allemaal prima geregeld. De plek was inderdaad prachtig en wat mij betreft mag het volgend jaar wel weer op deze plek gehouden worden. Huub en de rest van het team,mijn complimenten.:thumbsup:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Het was een fantastische meeting! Ik heb ervan genoten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het was echt een hele mooie. Mooie weer, mooie locatie en een leuke mix van auto's! Ik heb echt genoten van alle auto's maar met name de auto van Kevin! Die Garbage run is echt geweldig! Maar ook van de echt dikke exemplaren van jullie auto's.
 

Been

Actief
2 jan 2011
119
7
0
Thanx, Hube !
Ben benieuwd naar de nieuwe velgen op de GS450...plaatje van een auto :rulez:
 

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
Hey jongens, bedankt voor de gezelligheid vandaag! Was echt schitterend. Het was,voor ons toch maar afwachten hoe jullie zouden reageren op onze "veranderde" lexus. Ik moet zeggen dat de reacties overweldigend waren. bedankt voor het ontvangst en voor de hulp die jullie allemaal boden toen we weg wouden rijden. De terug weg is allemaal weer zonder problemen gegaan. Deze week worden een aantal onderdelen vervangen die jullie geadviseerd hebben. Het was leuk om nu een keer de gezichten bij de gezichten bij de forumnamen te hebben. Volgende meeting zijn we er weer bij! Greetz Kevin
 
  • Leuk
Waarderingen: wilcom2005

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Was erg gezellig! Mooie locatie ook! En prachtig weer! Leuk om jullie een keer ook echt te zien! :D:thumbsup:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
441
21
18
kom je met de grootste lexus en word de camera niet eens op hem gericht...zo jammer....:)
hij staat er zijdelings wel een paar keer op maar toen kon je er niet omheen :)
het was weer een zeer geslaagt treffen en in een prachtig "achtertuintje " ....je moet er toch niet aan denken dat je 's morgens naar buitenstapt daar en moet gaan kiezen op welk terasje je moet gaan zitten ...of je naar de hertjes kijkt of naar de visjes :)
mooie foto's en 4 terechtte winnaars ! allemaal nog een keer gefeliciteerd ! hopelijk volgend jaar weer voor mij een meeting.
gr wilcom2005
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt! Dat gaat zeker goedkomen! Gezellig dat je er bij was.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Sorry Wilcom2005. Maar er moeten nog meer foto's komen!
 

Dennisvantilburg

Hoort erbij
8 okt 2013
38
9
8
Zag er allemaal leuk uit !! Ik vond de opkomst laag,had iig meer auto's verwacht. Of is dit altijd zo? Er zijn toch wel meer mensen die n lexus rijden ?? Lol Tot volgende keer
 

coenf

Nieuw hier
20 mei 2014
11
0
1
Allemaal bedankt voor de gezelligheid, het was een super geslaagde dag op een top locatie!
Veel mooie auto?s voorbij zien komen en de sfeer was goed!

Top geregeld allemaal!

ik zeg, tot volgend jaar! :)

Groeten,
Coen
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Gave meeting. Ik heb dan inmiddels zelf geen Lexus meer, maar voel me nog steeds thuis! Blijft gaaf om de IS gen II te zien (en de rest :p)
Gave locatie, goed geregeld, toffe gastheer, fijn evenement, erg mooie wagens, veel passie en Jeroen, gaaf dat je ook de luchtmacht een demootje hebt laten geven ;)


Thx!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De opkomst was redelijk als verwacht (rond de 55 auto's over de dag heen). Het had even tijd nodig en veel mensen waren laat door de files rond het evenement van de Luchtmacht op Gilze Rijen. Tegen een uur of drie was het gezellig. Maar we blijven groeien en we zullen volgend jaar proberen een nog hogere opkomst te realiseren! Maar het moet wel leuk en gezellig blijven en geen GTI event worden :)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ik hoop er volgend jaar bij te zijn (moet dan toch wel de RX in mijn uitvoering gevonden hebben) mooie locatie!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Wat nu als ook binnen Lexus deze beweging gaat ontstaan? Fors opvoeren en fors opleuken? Het zijn dan ook nog steeds Lexus auto's, alleen niet "standaard" zoals de fabriek dat heeft gemaakt.

Dat hoort er imo dan ook bij.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
854
1
472
63
Mooie foto's, en daaraan te zien probeer ik ondanks een verjaardag er de volgende keer toch bij te zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube