Afther talk ... JAF + pics

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
was inderdaad echt een gezellig uitje!! alle auto's zagen er top uit en het was gezellig om iedereen (weer) te ontmoeten! dit moeten we zeker vaker doen. De rit erheen was ook zeker een toppertje.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
tibby, ik heb je auto gezien joh.. je stond helemaal aan de andere kant van het terrein... jammer ja... volgende keer beter!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
J2jedi was lekker aan het scheuren zo te zien. Je had wel wat last van de lichtere civicjes op het circuit zag ik :)
 

remcois200

Actief
22 dec 2012
105
2
0
Was een leuke dag ja, alles goed geregeld, leuke rit erheen en leuk om iedereen een keer te ontmoeten, zal mijn foto's vanavond online zetten!
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Waren er eigelijk alleen maar is 1gen aanwezig?
Het ziet er wel gezellig uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Was inderdaad een leuke dag. We hebben echter niet echt een goede voorstelronde gedaan, vind ik.
Wel de handen geschud, maar eigenlijk niet de forumnamen erbij. Dus niet iedereen "kunnen plaatsen" zeg maar. Moeten we volgende keer even beter doen, dan komt er denk ik ook meer gespreksstof los, want op het forum spreken we elkaar meer. Was zelf ook vaak weg van de stand, omdat ik op verschillende tijden naar de orga en een briefing moest voor het vrij rijden. En ik er ook was met Team Shaggy Racing, die deelnam aan Time Attack met 3 auto's, waarvan eentje van mijn matie Renzo met een P1 impreza (2-deurs). Mijn aandacht was dus een beetje verdeeld. Ook de mooie AE86's bekeken van Lennart, Dennis en consorte, waarvan 2 met een BEAMS blok ingebouwd. Dat zal wel goed van zijn plek komen!

Hube zei:
J2jedi was lekker aan het scheuren zo te zien. Je had wel wat last van de lichtere civicjes op het circuit zag ik :)
Heb inderdaad ook meegedaan met vrij rijden. Ja, die groen en grijze Civic waren echt vies snel, die waren zo uit het zicht verdwenen. Die waren denk ik echt niet standaard meer. Eerst de gele S14 ook, maar die kon ik later weer bijhalen. Nadat ik wat meer vertrouwen had in de auto en de baan. Het inhalen deed ik alleen op de rechte stukken, omdat ons dat gevraagd was...ik moet niet zo braaf zijn, hahaha. Het was voor mij de eerste keer op een circuit achter het stuur in een schakelauto en al helemaal met een RWD; wel wat kart-ervaringen. Wel super cool en leuk om te doen, natuurlijk met het koppie erbij, want je wil wel naar huis kunnen rijden.

Omdat ik dit topic niet wil spammen, zie mijn projecttopic Altezza RS200 - Tezza's project J2Jedi voor een uitgebreider verslag van de sessie.
 

nnjong

Actief
16 jul 2012
155
0
0
Hey jongens,

T was idd super gezellig die dag, weer velen een beetje leren kennen, maar idd incl forumnamen beetje lastig. Mijn foto's volgen ook nog.
Van mij mogen dit soort samenkomsten vaker zijn, altijd gezellig. Sowieso 22 juni aanwezig, hopelijk dan weer zo'n topdag.
BTW ben ik de enige wat een complete tank heeft verreden :p

Greetz John aka nnjong aka Dark Temptation aka poefmobiel
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik ben wel even benieuwd hoe de niet Lexus rijders reageren. Veel belangstelling gehad?
Wat waren de reacties?
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
gave foto's! en de heenreis was leuk ondanks de regen. Verder vond ik dat we een erg goeie plek op het terrein hadden en een mooi stel autos stonden. Stonden niet zo ver van ons vandaan ook nog een aantal verdwaalde lexussen. Verder mocht ik ook niet klagen over het weer want het was vanaf aankomst de hele dag droog en windstil.

heb op JAF zelf niet zo veel bij de stand gestaan omdat ik vooral de Shoot outs erg gaaf vind om te zien en ook de time attack heb gekeken. Dus heb niet iedereen gesproken. Verder was ik ook nog met vrienden van mij die niet van de club waren plus dat er zo veel te zien was op JAF dat ik het grootste gedeelte van de dag over al en nergens was.
Wellicht spreek ik jullie weer in Dongen de 22 ste maar het was zeker voor herhaling vatbaar !!!!