Afther talk ... JAF + pics

TLRS

Hoort erbij
15 sep 2010
33
0
0
Het was misschien wel leuk geweest als iedereen nog een keer tegelijk bij de tent was geweest. Maar vrijheid blijheid toch, 't was een prima dag. We hebben wel geluk gehad met het weer want onderweg heen & terug regen, in assen niets!

Bij een volgende meeting misschien eens afsluiten met een etentje? En wat dichter bij huis graag want wat een klere eind rijden zeg! :D
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.125
4
837
113
Geen druppel benzine verbruikt, gewoon 480 kilometer in EV mode gereden....
Oh nee, madame heeft de laatste 20 kilometer gereden, toen was het ineens 9l/100km
Rijdt ze ook nog een stuk grof over de 200km/h (voor het eerst). Bonnen mag ze zelf betalen :X
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Om te beginnen was het un leuke dag en gelukkig goed weer. Helaas heb ik ook wat mindere dingen waardoor ik misschien volgend jaar afhaak als het weer in Assen is. Ten eerste vond ik de drift sessies erg jammer, veel te ver weg en te korte baan. Verder vond ik de Toyo time attack erg mager en dun bezaaid, zat weinig spektakel in.

Ook viel het mij op dat bepaalde onderdelen zoals LIMBO een hele dag voor stond maar maar un half uurtje heeft geduurd :neutral: denkik want heb het helaas gemist.

Verder was het gaaf om er met un groep heen te rijden en onderweg nog ff te vlammen :worship:
Daar aangekomen hadden we maybe ff wat beter moeten voorstellen of iets van naam bordje met eigen en forum naam;) en hebben indd maar kort samen gezeten in de tent om wat bij te kletsen....het lexus volk was allemaal lekker verspreid;)

Tot de Lexus meeting allemaal :hi:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
de film van dongen doet me ook denken aan het filmen tijdens de heenrit! gaan we hier nog wat van zien? :D