Alan's Projecten

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het zijn van tein, voorzijde 2.5cm en achter 1.5cm, dus een minimale verlaging, als je meer wilt dan moet je de s tech nemen ipv htech
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Mooie edits! Ingetogen en da's echt mijn ding. 1 (ongetwijfeld overbodige) vraag; je hebt toch wel kentekenplaten met kunststof belettering he ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaa ja zeker maar dat zat er al op dus heb er niks aan hoeven te doen :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jij hebt er al zovaak ingezeten, dat je er neit meer in mag! ahhaahah :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
:) de stoelkoeling (die ook in jouw IS zit) gebruikte ik alleen om het aroma door de auto te blazen als ik een farth had gelaten, ruik maar eens aan de stoel hahahhaa, ruik dan, :baseball: hahahahaha
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Alan,

Volgens mij zijn het wel 15 speakers en dan nog un dubbele sub :)

correct me if i'm wrong....

Maare die uitlaat zou ik best eerder willen maar zou hem er ook gelijk onder willen hangen en dat kan maybe op de meeting gelijk. Ik zou nie weten hoe ik dat anders moe doen.

Ene ik mag ook wel ff in je auto zitten he. Want ik zie dat die van jouw wel heel erg gewilt is :worship:

Groetjes Ronald
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ct200h,

Ik heb al een andere stoel dus helaas :p ik kan er niks meer van traceren.

Rowi,

Ik mis als het goed is alleen de center speaker.. boven op me dashboard.

Ik heb er 3 in elke deur (4): 12 stuks + 1 subwoofer = 13 stuks.

ML heeft 3 stuks per voordeur(2) 2 stuks per achterdeur (2) 2 in hoedeplank, 1 center speaker, 1 sub = 14speakers

Als je een goede vriend hebt, dan kan die uitlaat ook met een krikje erondergezet worden :)

Zitten mag altijd, wel een schone broek aan trekken he ! haha
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Alan,

Ik ga ze strax eerst is tellen maar indd 3 in de voor deuren, dacht ook 3 in de achter deuren, 1 center en 2 achterin met de sub. Die sub heeft ook 2 uitsparingen maar krijg die cover er niet af ;) maar er zijn er op het forum vast wel un paar die het al uitelkaar hebben gehad en weten wat er onder ligt :D

Ik zal me nette kleren aan trekken. Ene dan eerst ff die pijp eronder en dan in jouw auto :hi:
Het is zonde als bij mij de beige beklding vies word :rulez:

Maare ik heb geen krik en jammer genoeg ook geen brug, maar tis nog maar un maandje he.
Kan je het nog ff volhouden :p ben er wel heel erg benieuwd naar.

Groetjes Ro
Oja en al beter???
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
dit is tog zeker een van de mooiste cleane gepimpte lexussen ziet er erg mooi uit Alan en zeer zeker leuke upgrades wat je hebt gedaan ga zo door , trouwens die tom's had ik er wel onder gedaan als ik jou was is een verzamelstuk :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Rowi,

Ik heb geduld hoor! :) maar subwoofer is er maar 1, anders moet je even kijken naar brochure van lexus zelf, daar staat dat er ook in.

Haha Joop ik weet het, maar sommige dingen moet je niet gaan forceren he :( had jij nou maar een is250, dan had jij hem eronder kunnen doen.

Ik hou van clean en OEM spul :p het moet gewoon mooi/sportief/stoer, maar vooral subtiel zijn.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ja egt wel , hehehehe maar miskien in de toekomst als jou scheten erin zitten wheheheheheheh :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Nou die veren rijden super! Een genot om in je auto te rijden Alan. Zo goed als geen body roll in de bocht :rulez:

Je auto ziet er ook geweldig uit, al moet ik zeggen dat ik de kleur niet zo super vind, het witte staat 'm goed maar dat parelmoer is niet mijn ding.






gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja de auto rijdt nu supergoed en comfortabel! Ik mag zeker niet klagenb je hebt zeker goed werk geleverd!

De kleur is inderdaad even wennen, maar smaken verschillen he :) zwart is mijn 2de kleur :) haha nu even in rijden zodat de veren even kunnen zetten en wachten totdat de voor spacers goed gemonteerd kunnen worden. Foto's volgen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Nieuwe leds voor dagrijverlichting:

2wd80hz.jpg


5watt Cree Q5 high power led 6000k