Alan's Projecten

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Tot zover geen problemen mee gehad, rij al lange tijd met leds in mistlampen en arjan volgens mij ook. Deze leds schijnen alleen recht naar voren ipv dat ze de reflectoren gebruiken van de mistlampen. Veel auto's hebben naast de mistlamp units de dagrijlichten zitten, dus het valt ze nu gewoon niet eens meer op.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja, idd, ik merkte dit vandaag nog op, zag een IS op weg naar werk met de mistlampen ook aan, maar die zijn relatief klein, vergeleken met wat ik heb...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Is die zo unit van jou zo klein dan? volgens mij ongeveer hetzelfde? wat voor lamp gaat erin?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nee, design is anders... die van mij is groter... en ik zou niet weten welke lamp erin gaat...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Heldere projectorlens:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



GFX kitje:
28ldj6g.jpg
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
subtiel zo :rulez:










Het enige minpuntje vind ik de nummerplaat houder vooraan, hadden ze iets fijner moeten maken..... :roll:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ziet er netjes uit! Heb je het in kleur gekregen of laten spuiten?



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
JA hoor, maar even niet te vergeten! thanks arjan om te helpen :D

Koen het was al in kleur, maar stiekem zie ik wel kleurverschil, want mijn voorbumper heeft het een en ander al meegemaakt :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Esteban zei:
subtiel zo :rulez:










Het enige minpuntje vind ik de nummerplaat houder vooraan, hadden ze iets fijner moeten maken..... :roll:


Of helemaal geen nummerplaat! :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alan zei:
JA hoor, maar even niet te vergeten! thanks arjan om te helpen :D

Koen het was al in kleur, maar stiekem zie ik wel kleurverschil, want mijn voorbumper heeft het een en ander al meegemaakt :D



Ja die km's maken de lak er niet nieuwer op....
Maar is het nieuw in kleur gekomen of is het een gebruikt set?
Weet je trouwens al of, en waar je de schade + de rest laat spuiten?




gr. koen
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Alan zei:
Esteban zei:
subtiel zo :rulez:










Het enige minpuntje vind ik de nummerplaat houder vooraan, hadden ze iets fijner moeten maken..... :roll:


Of helemaal geen nummerplaat! :D


Inderdaad, maar kvrees dat het niet lang zal duren, zoals hier in Belgi?.....
Zit met hetzelfde, ik wil dat uithangbord er vooraan ook niet ophangen :X
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Koen het was al door lexus in kleur gespoten en deze is gewoon nieuw.. komt bij sewell vandaan.

Ik wacht nog op offertes van dat clear bra, maar ik krijg maar geen bericht :(

hahaha in belgie hebben ze eigenlijk nog minder moooie kenteken platen o_O sorry niet persoonlijk ofzo.. maar vind die combinatie wit rood niet moooi..
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
No problemo man, Ik vind geen plaat nog beter :rulez:

Maar wij hebben 3 afmetingen van nummerplaten nu en ga bij het inschrijven van de wagen proberen op het kleinste formaat te krijgen. Voor vooraan kunnen ze hier op hunne kop gaan staan......vooraan komt er een kleine op :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alan zei:
Koen het was al door lexus in kleur gespoten en deze is gewoon nieuw.. komt bij sewell vandaan.

Ik wacht nog op offertes van dat clear bra, maar ik krijg maar geen bericht :(

hahaha in belgie hebben ze eigenlijk nog minder moooie kenteken platen o_O sorry niet persoonlijk ofzo.. maar vind die combinatie wit rood niet moooi..

Ah ok, mooiste wat je kan hebben dus! :rulez:



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
esteban! hahahah ik zou hetzelfde hebben gedaan! :p hahaha maar goed... jij kan tenmisnte een kleine nemen, maar wij moeten het met die geel zwart joekel doen :(


Koen hahaha ja het zag er heel goed uit moet ik zeggen, duidelijk goed gespoten :p vandaar ook een grooot verschil met mijn vliegen en stenenvanger..