- 1 apr 2012
- 311
- 3
- 0
ik ben van plan mijn achterspeakers te gaan versterken met een andere versterker.
dit doe ik omdat ik een andere radio heb ingebouwd en de fade funktie nu niet meer werkt.
heb er een sla-91 kastje tussengezet welke de signalen krijgt van de voorspeakers.
deze gaan naar de orginele versterker en die verdeelt het geluid weer over de andere speakers voor en achter.
echter de fade funktie gaat over de canbus en werkt dus nu niet meer.
met het inbouwen van een andere losse kleine versterker wil ik dit weer werkend krijgen.
ga de achter speakers losmaken en deze aansluiten op een andere versterker welke dus de signalen van de pioneer krijgt via zijn versterkeruitgang.
nu moet dus de fade funktie weer werken (voor wat minder hard en achter iets harder)
nu de concrete vraag kan ik de originele speakers hier voor gebruiken of niet?
(moet ik dus meer sparen of kost het enkel een versterker.... ;-))
ik heb dus een is300 sportcross met 9 speakers.
wellicht dat er iemand op het forum is die hier ervaring mee heeft?
alvast bedankt voor jullie hulp
dit doe ik omdat ik een andere radio heb ingebouwd en de fade funktie nu niet meer werkt.
heb er een sla-91 kastje tussengezet welke de signalen krijgt van de voorspeakers.
deze gaan naar de orginele versterker en die verdeelt het geluid weer over de andere speakers voor en achter.
echter de fade funktie gaat over de canbus en werkt dus nu niet meer.
met het inbouwen van een andere losse kleine versterker wil ik dit weer werkend krijgen.
ga de achter speakers losmaken en deze aansluiten op een andere versterker welke dus de signalen van de pioneer krijgt via zijn versterkeruitgang.
nu moet dus de fade funktie weer werken (voor wat minder hard en achter iets harder)
nu de concrete vraag kan ik de originele speakers hier voor gebruiken of niet?
(moet ik dus meer sparen of kost het enkel een versterker.... ;-))
ik heb dus een is300 sportcross met 9 speakers.
wellicht dat er iemand op het forum is die hier ervaring mee heeft?
alvast bedankt voor jullie hulp