Anders dan anders

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

De huidige grijze heeft zijn orinele velgen nog. De gehele auto is ook echt 100% origineel (en een echte NL-geleverde) overigens. Maar ik vind de velgen van de rode best mooi. Geeft net iets meer body aan de auto. Maar niet origineel Lexus en dat stoort mij aan de ene kant ook best wel een beetje... Dilemma, spagaat, tweestrijd, dubio.
Misschien dat ik de grijze nog kan verkopen terwijl ie op blokjes staat? Hou ik beide setjes gewoon lekker zelf. Als er nog eens ergens een setje F-sport (of beter IS-F) velgen opduikt hou ik me aanbevolen. Dat zit er mooi tussenin qua looks. Zoals bijvoorbeeld lang geleden hier op dit forum; https://forum.lexusforum.nl/threads/kleurcode-is-f-velgen.152485/
heb volgens mij hier eens ergens gelezen dat de is-f velgen niet passen ivm de grotere remklauw van de 350
de f sport velgen passen in ieder geval wel. zie foto bij mijn profiel

• Leuk
Waarderingen: 350c-mo
Oh?! IS350 grotere klauwen dan een IS-F ?? šŸ¤” Interesting. 7/09 maar eens op de meeting in Dongen goed mijn oogjes open houden.