- 23 jan 2026
- 7
- 23
- 3
Elo Forum! In mijn ES300H 2022 heb ik altijd mijn android Samsung A52S aangesloten. GoogleMaps staat dan standard aan.
Na een tijdje - vaak na een uurtje of 2 - heb ik dan een disconnect, en dan is de Lexus navigatie aan. Op zich is die niet erg, maar GoogleMaps heeft userfriendlier interface
.
Als ik de kabel uit de USB trek en een 15 minuten of zo wacht, en de kabel weer insteek dan is de connect er weer. En kan ik de GoogleMaps weer gebruiken.
Waaraan kan dit liggen? Het voelt alsof de aansluiting/kabel/telefoon te warm wordt. Is het een volle telefoonaccu? iets anders? Doe ik iets fout?
Beleven anderen dit probleem ook?
Wat kan ik eraan doen? Dank alvast voor de reacties!
Wada
Na een tijdje - vaak na een uurtje of 2 - heb ik dan een disconnect, en dan is de Lexus navigatie aan. Op zich is die niet erg, maar GoogleMaps heeft userfriendlier interface
.Als ik de kabel uit de USB trek en een 15 minuten of zo wacht, en de kabel weer insteek dan is de connect er weer. En kan ik de GoogleMaps weer gebruiken.
Waaraan kan dit liggen? Het voelt alsof de aansluiting/kabel/telefoon te warm wordt. Is het een volle telefoonaccu? iets anders? Doe ik iets fout?
Beleven anderen dit probleem ook?
Wat kan ik eraan doen? Dank alvast voor de reacties!
Wada