OMG Higgie ! heel je LS uit elkaar.
Ja, ziet er goed uit, als je weet hoe het werkt gaat het (de)monteren heel makkelijk. Ik had alleen een sleutel 10 en een PZ1 schroevendraaien nodig. De rest zat geklikt.Gaaf higgie , zo te zien een hoop werk , wel lekker om zelf te doen en de bouwkwaliteit te zien van die Japanners
Ja, ziet er goed uit, als je weet hoe het werkt gaat het (de)monteren heel makkelijk. Ik had alleen een sleutel 10 en een PZ1 schroevendraaien nodig. De rest zat geklikt.
Nu snap ik ook als ik naar de bouwkwaliteit kijk waarom deze auto geen enkel piepje of kraakje heeft.
Ik denk het, alles is bekleed met zacht materiaal. En het past ook allemaal zo mooi, en dat voor een auto die met de hand gemaakt is, je zou daar toch menselijke foutjes verwachten.Omdat alles is bekleed is met vilt/stof? Ik zie bijna op elke pootje, gaatje, lipje op mijn CT stof en dat dempt een hoop vibraties en tikken/kraken.
Nee hoor, ik gebruik deze: http://www.dx.com/p/feifei-ff-010-car-audio-removal-pry-tool-kit-yellow-228981#.VgeTkd_tlBcNiet bang om je dashboard te beschadigen ?