Oeps, vergeten hier wat te updaten. Enige tijd geleden:
Een achterband had 2 gaatjes inmiddels, plus ze waren ooit met verf beklad, dus - in mijn ogen - te lelijk. Hier even een beetje lopen spelen, voordat ik de winterbanden eronder heb laten zetten. De extra set 17" laat ik nog helemaal opknappen en zal het meer zilver laten spuiten.
Heb tevens de kentekenplaathouders vervangen met houders zonder reclame. De kentekenplaten zelf waren ook niet al te mooi meer, dus ook vervangen (uiteraard weer 'luxe platen'). Ruitenwissers ook. Getwijfeld over die moderne bladen van Bosch, maar wil 'm eigenlijk zo origineel mogelijk houden. Alle 4 de schijven en blokken vervangen (voor Bosch, achter Brembo) en moet morgen even naar Lexus, omdat een ruitenwisserarm gekke geluiden maakt en m'n V-snaar ook. Vanmorgen maakte mijn startmotor wat herrie, dus hopelijk houdt die het nog even vol.
Helaas niet die rode OEM achterlichten gekocht. Kwam toen even niet zo goed uit (vakantie en bovenstaande zaken), maar nu eigenlijk wel behoorlijk spijt van... Want vindt ze nog maar eens... Misschien dat ik voor deze ga:
https://www.ebay.com/p/Lexus-OEM-Fac...=nc&opts=opick
Persoonlijk vind ik dit mooier dan die smoked bij een zwarte IS.
Voor- en achterbumper zijn allebei niet super fraai meer, maar moet zeggen dat het me niet enorm stoort nog. Je moet dichtbij staan wil je wat afwijkende zaken zien. Inmiddels promotie gemaakt op het werk, dus vooral daar de focus op. Als het goed is, ga ik aardig wat meer verdienen, dus hoop sneller nog wat zaken aan de auto te updaten/verbeteren.