Lexus131313
Nieuw hier
- 26 jul 2017
- 24
- 4
- 0
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
![]()
![]()
Vandaag ander lampen geprobeerd, maar ben er niet kapot van. Mistlampen zijn doffer en dacht dat het niet echt LED zou zijn maar dus wel... Niet fan van, want komt voor mij al gauw fout over. Ga ze terugsturen of iemand anders moet er interesse in hebben. Misschien nog wel de redouts proberen. De donkerdere achterlichten vind ik normaal wel mooi maar weer niet bij een zwarte.
Een achterband had 2 gaatjes inmiddels, plus ze waren ooit met verf beklad, dus - in mijn ogen - te lelijk. Hier even een beetje lopen spelen, voordat ik de winterbanden eronder heb laten zetten. De extra set 17" laat ik nog helemaal opknappen en zal het meer zilver laten spuiten.
Ruitenwissers ook. Getwijfeld over die moderne bladen van Bosch, maar wil 'm eigenlijk zo origineel mogelijk houden.
Helaas niet die rode OEM achterlichten gekocht. Kwam toen even niet zo goed uit (vakantie en bovenstaande zaken), maar nu eigenlijk wel behoorlijk spijt van... Want vindt ze nog maar eens... Misschien dat ik voor deze ga:
https://www.ebay.com/p/Lexus-OEM-Fac...=nc&opts=opick
Persoonlijk vind ik dit mooier dan die smoked bij een zwarte IS.
Dat bakje boven de ventilatie rooster zou ik ook graag nog willen hebben.