BELONING AANGEPAST 15000.- EURO

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
341
1
185
43
gisterennacht 12-5-2025 zijn bij ons 3 lexussen gestolen
  • een gs 300 h kentekens 8-tsf-88
  • een gs 450 kenteken zn-985-h
  • een rx 450 h bj 2019 met hierop de gestolen kentekenplaten 54-lvf-9
15000,- euro beloning voor de tip die leid naar het terugkomen van deze voertuigen
tel 06-53693052

Laatst bewerkt:
gisterennacht 12-5-2025 zijn bij ons 4 lexussen gestolen
  • 2maal gs 300 h kentekens 8-tsf-88 en rl-270-v
  • een gs 450 kenteken zn-985-h
  • een rx 450 h bj 2019 met hierop de gestolen kentekenplaten 54-lvf-9
Triest bericht. Ben bang dat de auto's inmiddels onvrijwillig zijn geemigreerd....

Gedeelt op facebook! Jammer dat ze je hond niet zijn tegengekomen Anton, dan hadden ze het niet meer na kunnen vertellen!

Wat een ellende! Mijn medeleven en hopelijk zijn ze nog te traceren!
Ik ben wel benieuwd hoe ze gestolen zijn. Signalen van de sleutels gekloond? Sloten geforceerd? Op de trailer gezet, want 4 tegelijk? Dit is waarschijnlijk een erg professionele bende die 's nachts stilletjes te werk gaan.

Ja sterkte, wat een rotlui.
Zag op google, dat op 24juli 2024 in Dongen ook al 8 wagens bij een autobedrijf waren gestolen.

In veel Oost-Europese landen zijn hybrides trouwens helemaal niet zo populair, in een land zoals Roemenië bijv. betaal je max. E50,- wegenbelasting (eigenlijk snelwegtol) voor een heel jaar of je nu een 1.0 benzinewagen van 1000kg of 3.0 v6 diesel van 1700kg rijdt. Dus willen ze liever een oude grote Duitse bak en doen zelf onderhoud of de buurman. Op de container naar Afrika denk ik eerder.

mvg,

Heb zelf allrisk met 3 jaar aankoopwaarde, maar door al die (tijdelijke) elektronische milieu- .tolvignetten en snelheidscamera's weten ze mijn kenteken/chassisnummer icm mijn naam al in Duitsland,Oostenrijk,Hongarije,Roemenië,Frankrijk ,Zwitserland en Italië.
Bij diefstal zou ik de tol-instanties mailen of er in een bepaald tijdsvak mijn gestolen wagen is gesignaleerd.

mvg,

• Leuk
Waarderingen: Rayminidas