- 8 jul 2011
- 1.731
- 471
- 83
Dag lexusforum bezoekers,
Ik heb enige tijd geleden een mooie set velgen voor onder mijn IS200 gespot op velgenshop.nl, omdat ik twijfelde over de breedte van de velgen heb ik navraag gedaan bij Velgenshop.nl. Hierop kreeg ik als antwoord:
Vorige week donderdag (7 juni) krijg ik de velgen bezorgd, erg mooie set. Ik diezelfde avond meteen de velgen eronder zetten en wat blijkt, te breed! Ik dus (omdat Velgenshop.nl enkel overdag bereikbaar is) een ticket aangemaakt via hun website.
Afgelopen dinsdag (12 juni) krijg ik een bericht terug.
Aangezien ik vanmorgen nog niet had gehoord, maar even gebeld. (na 10 minuten in de wacht) Kreeg ik iemand aan de lijn, die mij vertelden dat ik maar even foto's moest sturen, aangezien ik dat al had gedaan moest ik nog maar even afwachten.
Nou dacht ik geen problemen te hebben aangezien ik de aankoop heb gedaan via internet en deze dus valt onder de wet koop op afstand. Na wat rondzoeken op velgenshop.nl kom ik het volgende stuk tekst tegen:
Ben bang dat het nog wel even zal duren voordat ik mijn geld terug heb...
Wat foto's voor de ge?ntereseerde:
Ik heb enige tijd geleden een mooie set velgen voor onder mijn IS200 gespot op velgenshop.nl, omdat ik twijfelde over de breedte van de velgen heb ik navraag gedaan bij Velgenshop.nl. Hierop kreeg ik als antwoord:
Niet zo'n hele goede zin, maar hieruit maak ik op dat de velgen gegarandeerd passen. Dus ik ben tot aankoop overgegaan. (gaat om 19inch, ET40, 8.5J)Via onze site komen alleen de velgen en banden die leverbaar zijn en die voor 100% procent onder de auto passen die u geselecteerd heeft.
Vorige week donderdag (7 juni) krijg ik de velgen bezorgd, erg mooie set. Ik diezelfde avond meteen de velgen eronder zetten en wat blijkt, te breed! Ik dus (omdat Velgenshop.nl enkel overdag bereikbaar is) een ticket aangemaakt via hun website.
Afgelopen dinsdag (12 juni) krijg ik een bericht terug.
Vreemd dat ze het niet geloven zonder foto's maar goed, foto's diezelfde middag verzonden.Dit zou normaal gewoon moeten passen op uw auto. Kunt u ons wat foto's sturen zodat we het probleem kunnen nakijken. De foto's kunt u het beste verzenden naar ...@velgenshop.nl
Aangezien ik vanmorgen nog niet had gehoord, maar even gebeld. (na 10 minuten in de wacht) Kreeg ik iemand aan de lijn, die mij vertelden dat ik maar even foto's moest sturen, aangezien ik dat al had gedaan moest ik nog maar even afwachten.
Nou dacht ik geen problemen te hebben aangezien ik de aankoop heb gedaan via internet en deze dus valt onder de wet koop op afstand. Na wat rondzoeken op velgenshop.nl kom ik het volgende stuk tekst tegen:
Weet iemand of dit zomaar kan? Het komt op mij over alsof ze zelf even een uitzondering maken op de wet.Banden of/en velgen die reeds gemonteerd, gebalanceerd of in welke vorm geplaatst zijn, kan VelgenShop.nl niet terug nemen.
Ben bang dat het nog wel even zal duren voordat ik mijn geld terug heb...
Wat foto's voor de ge?ntereseerde: