Bijna Lexus rijder

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
Hoi!

Hier weer een leasertje. Ik ben Rodero uit Haarlem en sta op het punt een CT 200h F-Sport te bestellen (ben nog bezig in het offerte traject om tot de juiste prijs te komen voor ik tot bestelling over ga).

Mijn autogeschiedenis;
Renault 5 :')
Renault Clio 1.8 16V
Renault Clio 1.8 16V (klopt, nog 1 :))
Fiat Grande Punto Turbo Sport (huidig)
Ik heb getwijfeld over een Punto Evo Abarth als volgende auto maar ik ben toch gezwicht voor meer luxe ipv snelheid..

Ik zie al erg veel nuttige info hier staan dus ik zal hier nog vaak terug te vinden zijn! :rulez:
 
Welkom! Veel plezier, ik hoop de foto's van de f-sport te zien wanneer je hem hebt :)
 
welkom op het forum! inderdaad ben benieuwd naar de f-sport in het echt ;)
 
Ik ben ook benieuwd ;) Foto's, filmpjes en reviews komen zeker maar dat kan nog wel even duren als ik de levertijd zo hoor..
 
Welkom! volgens mij ben jij de eerste hier op het forum die een F-Sport gaat bestellen! Ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze prachtige auto!
 
Bedankt voor het welkom, allen. Leuk dat ik de eerste ben van het forum die een F-Sport besteld. Ben wel benieuwd of deze ?berhaupt al besteld is.
 
Zo, de auto is besteld. ..nouja besteld, ik heb een heerlijke deal kunnen sluiten met leasemaatschappij en die gaan nu hun truukje doen en dan hoor ik vanzelf welke dealer zij opdracht hebben gegeven. Ik ga dan wel even navragen bij de dealer hoeveel F-Sport versies er al besteld zijn. Zou toch grappig zijn als ik de eerste ben..
Ook ben ik benieuwd naar de levertijd. Ik zag op een document bij de Lexus dealer dat de productie start vanaf november dus als het goed is moeten vroege bestellingen ook vrij snel erdoorheen kunnen gejaagd worden.. maar goed, wellicht is dit valse hoop ;)

Daarnaast wil ik de dealer vragen of ze alle logo's behalve de F-Sport badges eraf willen halen bij afleveren. Ik heb in een topic op dit forum begrepen dat dat kan zonder gaatjes en/of schade in c.q. aan de carrosserie.

Overigens is de F-Sport als volgt samengesteld:
- Navigatiesysteem (ondanks dat ik veel lees over gezeur met kaarten, slechte updates, etc moet het er gewoon in!)
- Lederen bekleding Newport - Galaxy Black (= geperforeerd zwart leer met witte stiksels)
- Black (solid paint), ben benieuwd.. nog nooit een wagen zonder metallic gehad maar ik wil perse zwart als kleur. Iemand al ervaringen met deze kleur? Persoonlijk had ik VEEL liever deze kleur gehad: http://www.lexusforum.nl/?p=1741 want antraciet is belachelijk mooi op deze auto.. helaas is dit alleen voor de US markt..

Helaas geen mogelijkheid tot ML :(

Updates volgen..
 
ah nice.. keep us posted.. en inderdaad, badges kunnen er zo af.. volgens mij worden ze zelfs bij de dealer erop geplakt, but I could be wrong of course...
 
Mooi welkom hier! volgens mij ben jij vast wel 1 van de eerste die in het bezit is van een Fsport (op dealers na dan)
 
@Alan, Dank. Ik hoop het maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het nog even duren. Ach, de voorpret is ook leuk ;-)
 
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ja ja boys en girls, daar is hij dan eindelijk :D

Vanmorgen bij Gert in Zwolle geweest en hij had mij de afgelopen tijd al zitten plagen met smsjes van de wagen toen hij binnen kwam, etc. Heerlijk natuurlijk maar maakte het wachten er niet makkelijker op. Vanmorgen kreeg ik deze foto en ben snel richting Zwolle vertrokken:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Na wat gezellig gepraat te hebben was het tijd voor de onthulling en uitleg. Hier zit ik met Gert in de auto:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ik had Gert gevraagd alle logo's (hybrid zijkant en achterkant 'Lexus' en 'CT200h') te verwijderen maar niet de F-Sport logo's. Maar oh oh, wat bleek? Ook het F-Sport logo was weg.. Bleek geen groot probleem want 10 minuten later was dit weer zeer kundig hersteld. Het is hem dus vergeven :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Hier nog een foto van zijkant en de "cleane" achterkant. Helaas begon het 5 minuten daarna keihard te regenen dus het mooie poetswerk is er al vanaf.. Nu snel weer genieten ! :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
zwart

zwart

Proficiat Rodero met je CT200h F-sport hij is mooi :rulez: , mijn ervaring met de kleur zwart is vaak wassen en vogelpoep :X meteen verwijderen doe je dit niet dan zul je bij de volgende wasbeurt zien waar het heeft gezeten.
Mijn auto gaat nooit :neutral: de wasstraat in i.v.m. krassen laat je niks wijs maken over krasvrije borstels.
Veel plezier met je F-sport :hi:
 
Eerlijk gezegd krijg je met de hand wassen en de juiste producten en methode ook wel minimale krassen... het beste is gewoon eens in de zoveel tijd gaan poetsen :)
 
Kleine update:

Ik heb de b-stijl en een kapje bij (niet op) de buitenspiegel in carbon laten wrappen door WrappX. Aangezien er aan de binnenkant redelijk wat carbon wordt gebruikt leek het me leuk om dit ook aan de buitenkant terug te laten komen.
Het is uiteraard persoonlijke smaak en dus haat als je moet haten ;)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verder heb ik gesproken met Bart van Custom Car Cleaning (geen banden met het bedrijf, enkel goede ervaringen) en heb bij hem een flink aantal was-, poets- en wax spullen aangeschaft aangezien ik weiger door de krasstraat te gaan met de CT. Aankomend weekend ga ik de CT eens grondig onder handen nemen en flink in de wax zetten:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Een glimmende update volgt na het weekend ;)