Bijna Lexus rijder

Net met Lexus gebeld en de velg zal waarschijnlijk vervangen moeten worden. Het is lease dus moet bij de dealer laten herstellen van de leasemaatschappij. Op zich niet erg en kost alleen eigen risico a 135eu. Valt nog mee voor een nieuwe velg. Dinsdag of vandaag eind vd middag even langs om de schade op te laten nemen.
 
ok, tja, met lease is het niet anders. Dat is het grote nadeel van donkere velgen.
 
hmm waarschijnlijk is die eigen risico net zoveel als laten maken van de velg.. maar dan zou ik ook kiezen voor een nieuwe velg
 
Alan zei:
hmm waarschijnlijk is die eigen risico net zoveel als laten maken van de velg.. maar dan zou ik ook kiezen voor een nieuwe velg


Dan zou ik zelf repareren, gaat dan niet ten kosten van je no claim mocht je ooit weer prive gaan rijden.
 
Volgens Louwman kon het bijna niet anders dan een nieuwe velg worden. Reparatie aan de velg kon wel maar houdt ook in dat alle velgen opnieuw gedaan moeten worden ivm kleurverschil dus het zou niet goedkoper zijn geweest als ik de wagen particulier had. Een nieuwe velg is 190,99 ex montage en ik verwacht niet dat ze daarvoor alle velgen opnieuw kunnen coaten + lakken. Maar goed, zoals eerder gezegd valt onder het eigen risico a 135. De 30e komt er een nieuwe op. Hoezee!
 
Net terug van Louwman met vervelend nieuws: de verkeerde velg is besteld. Dit was wel dezelfde kleur maar ook een totaal ander type. Erg teleurgesteld in Louwman natuurlijk maar ook dat ik nog een week met die schade moet rondrijden.. De originele F-Sport velgen schijnen overigens wel duurder te zijn dan 199euro dus mijn eerdere comment klopte niet.

Update volgt dan maar weer..
 
Zo! De nieuwe velg zit er op. Wel veel "lijm"resten of iets dergelijks aan de rand tussen velg en band dus niet erg mooi geplaatst maar goed dat ga ik wel proberen weg te poetsen van 't weekend.
 
Tja, die heb je er vaak bij, niets dat een beetje poetsen niet oplost ;)
 
Maar weer eens wat uurtjes besteed aan de maandelijkse verzorging.. Heerlijke glans door de detailspray!
:photo:
 

Bijlagen

  • lexx.jpg
    lexx.jpg
    187,4 KB · Weergaven: 47
@ Rodero

Mooie lexus logo's!
Heb je deze 'carbon look' logo's bij de dealer verkregen of elders besteld?

Let me know!
 
@RSS01,

Besteld op Ebay.com.. kan ze nu even niet meer vinden maar als je zoekt op "CT200h Carbon" kom je een sh*tload aan carbon artikelen tegen die op de CT passen zoals kentekenhouders, antennes, etc.