GPS-10 zei:Misschien een tip, welke bij de GS300 van toepassing is. Koop zo'n bus met geperste lucht om stof en andere rotzooi eruit te blazen, voordat je de bougies eruit draait.
toyboy zei:Een koude (voldoende afgekoelde) motor is sowieso makkelijker werken. Heb ze overigens (volgens het handboek) met 18Nm aangehaald.
cvvracing zei:Je kan het altijd bij een warme motor doen maar zorg dat je erna wel genoeg flamasine zalf bij de hand hebt liggen![]()
NIEKIS200 zei:toyboy zei:Een koude (voldoende afgekoelde) motor is sowieso makkelijker werken. Heb ze overigens (volgens het handboek) met 18Nm aangehaald.
Ik ben al een aanhaalmoment van 28Nm tegengekomen http://www.onderdelendirect.nl/motordel ... 0242245571
Ik heb ook nog een tabel van NGK met aanhaalmomenten gevonden: http://www.ngkntk.nl/nl/techniek-in-det ... imomenten/
Wat is nu juist?.......
toyboy zei:Potdorie, moet ik nu echt de Lexus bijbel er weer bijhalen ?
![]()
Even alle gekheid op een stokje: heel erg nauw luistert het nu ook weer niet, maar aangezien ik er een handje van heb om alles te vast aan te draaien gebruik ik een momentsleutel.