Carbon interior overlay kit

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Helemaal met je eens, ik zou ook het liefst het zwarte hout hebben. Echter dit is gewoon niet verkrijgbaar. Ik heb nog geprobeert verschillende sloop instanties te benaderen, maar die willen alleen het interrieur als geheel verkopen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube

Ik vind het ook wel leuk :), maar van een plaatje kan je niet zien hoe de afwerking is. :(

Zwart hout is leverbaar:

http://is.sewellparts.com/accessories-catalog/viewall/IS250-2010-266.html

2200 dollar.

Ik heb momenteel donkerroodbruin hout en ik moet zeggen dat ik het best wel mooi vind. Krasjes kan je redelijk goed weghalen doormiddel van poets materiaal wat ik ook voor mijn autolak gebruik. Daarnaast ziet het er gelijk een stuk beter uit na zo een poetsbeurt.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat is zo'n zelfde verhaal als een paar IS-F velgen willen kopen bij Lexus :mrgreen: Alleen deze is nog even wat erger :lol:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als of er iemand is die dat OOIT gaat kopen :lol:

btw. ik heb misschien binnenkort weer een paar IS-F wieletjes in aantocht :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Bij mij zat het er al op, maar deze wordt niet standaard geleverd, dus er zijn dus wel mensen die het kopen :p

vertel eens wat meer over de velgen :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Owja? maar, dus niet af fabriek wat jij heb? Zal hij hier bij de dealer niet wat goedkoper zijn?

Wielen is nog niet zeker, wat wel zeker is dat als het zeker is dat ze zeker minder gaan kosten dan de vorige :lol: (mooi nederlands he :mrgreen:)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:) Mijn OEM wielen worden van de winter gepoedercoat, laat het maar direct antraciet doen. Dit i.v.m. lakschade bij de naaf door de los zittende wielen. Dus zal ik deze eerst eventjes nog rijden :)

Dan zijn wij weer tegen de winter van 2011, en wordt het toch echt wel tijd voor een andere Lexus. Dusse, Alan, ik denk niet dat je veel competitie van mij zal krijgen :)

Maar goed, on topic!

Mocht iemand nog een interieursetje tegenkomen, (redelijke prijs) dan hoor ik het graag.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Zit je mij nou weer lekker te maken met een "andere lexus" :D

Als we wat tegenkomen dan hoor je dat :) Jij hebt de normale "alu" kunststof toch