Carbon interior overlay kit

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
silver trim van 2011 model

5880453132C0KIT-5880453132C0KIT.jpg


http://is.sewellparts.com/accessories-catalog/viewall/IS250-2006-619.html
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Yups ik vind hem ook heel mooi, die (alu-look) die jij nu hebt kost bij sewell 350 dollar voor een set.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey gasten ,

heb gister middag ook een carbon interior overlay bestelt voor mijn lexus .
komt over enkele weken binnen .
laat wel weten of het wat is en zal tegen die tijd ook foto's posten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
JA :( ik heb tot heden nog niet echt iets gezien voor de schakel... waarschijnlijk doordat er maar weinig schakels zijn geleverd tov de automaat.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heel mooi! Ik dirf het zelf niet echt aan, weet niet of ik er wel netjes genoeg voor ben :)
 

Ludovic

Hoort erbij
22 jun 2010
45
0
0
TheCleaner zei:
Costum made by me:



Nice! Idd, net als Hube vertrouw ik mezelf niet voldoende in zo'n dingen om dat zelf te proberen :).

En euh, wat voor toestel is dat waarmee je iPad vastgehouden wordt?? Lijkt me wel handig zoiets, maar dan voor m'n laptop. Waar koop je zo'n ding? Valt dat gemakkelijk op te bergen wanneer je een passagier hebt, en daarna weer op te zetten? I know, veel vragen, maar heb nog nooit zo'n ding gezien, en 't ziet er megahandig uit. :D
 

TheCleaner

Nieuw hier
28 jul 2010
22
0
0
Die steun waar ik de broeit op heb bevestigd haal je binnen 2 seconden weg.
Het wrappen is een onderdeel van mijn beroep, ik ben beletteraar van beroep dus plak regelmatig en heb ook de juiste gereedschappen + know how ( wat een gebluf :D ) in huis om dit correct te doen......
Vergis je eigen niet, je bent hier een dik uur mee bezig en dan krijg je ook de deur panelen nog.........

Waar ik die steun vandaan heb, ik zal het morgen even controleren maar ik meen van Conrad.nl.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De wrappers die ik gesproken heb willen dit soort zaken niet doen. Te veel tijd geloof ik.
 

TheCleaner

Nieuw hier
28 jul 2010
22
0
0
Als er bij mij een klant om vraagt, geef ik hem gewoon een prijs.....
Hij die betaalt, hij die bepaalt.

Hoe kan een wrapper zeggen dat het teveel tijd kost, als jij toch bereidt bent om die te vergoeden is het toch in orde.
8 van de 10 wrappers die ik ken (van diverse work shops) vinden dit teveel gepriegel....(vul zelf maar verder in)......
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je zou een offer kunnen maken voor forumleden :) Soort collectief :) Kan je ze achter elkaar doen op dezelfde dag of zo. Ik weet niet of er animo voor is, maar het valt te proberen.