CarPlay

En op het display van de auto gebeurd ook niets als je de telefoon aansluit met een kabel?
Niet die keuze van Do Not Enable, etc.

Nog even een creatieve insteek, voordat het gillen begint :ROFLMAO::

kan zijn dat de vorige eigenaar destijds gekozen heeft voor "Do Not Enable"?
En dat je dat dan in de instellingen van de auto ongedaan moet maken?
 
Wel iets gevonden, maar in real live … 🙄

Zo, nu eerst een biertje 😤
 

Bijlagen

  • IMG_3960.jpeg
    IMG_3960.jpeg
    105,6 KB · Weergaven: 9
In het ergste geval kunnen we het tijdens de minimeet eens proberen met een andere telefoon. Wel vervelend zo. Het zou juist makkelijker moeten zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Paniekje
Ik zal morgen eens naar de software firmware versie kijken.
Misschien heeft iemand het geheel met een oudere versie 2014-2018 overschreven tijdens een beurt … 🤔
Of gaat dat niet zomaar ?

Omdat ik helemaal niet de aan te klikken opties van filmpjes zie staan.
 
Had je al een volledige reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd? Je wilt juist alles van de vorige gebruiker(s) verwijderen zoals:

- Navigatiegeschiedenis (bestemmingen, favorieten, routes)
- Bluetooth- en WiFi-verbindingen
- Telefoonboek en contactgegevens
- Audiovoorkeuren en equalizerinstellingen
- Gebruikersprofielen en taalinstellingen
 
Alles was leeg en op neutrale settings, dus ik denk dat dat al gedaan was.
Ik zou het toch doen voor de zekerheid. Pas terug naar fabrieks instellingen weet je zeker dat het niet aan de radio-navi unit ligt. Ook de accu daarna 30 minuten loskloppen is aan te raden.