CD vast in wisselaar RX300

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Iemand enig idee hoe ik een vastgelopen cd uit de cd wisselaar moet halen? het is een originele cd wisselaar in een lexus RX300 uit 2004.
Ik had er een gekopieerd cd-tje ingestopt (stom ik weet het) die er nu niet meer uit komt. Als ik de CD speler aan zet geeft deze ook de melding ERROR 4.
Ik heb de aan/uit knop al eens 10 seconden ingedrukt, ook de aan/uit knop in combinatie met de reject knop ingedrukt, de reject knop alleen ook al.... niks helpt. Het afsluitklepje blijft strak dicht dus het foefje met een andere cd gaat ook over helaas... Moet ik nu echt met een schroevendraaier aan de slag of weet iemand nog een handigheidje?

Bedankt!

Gr.Yvonne
 

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
Ik neem aan dat je de cd in de 6 disc wisselaar hebt gestopt? Kan je er nog een cd in stoppen, de wisselaar wil dan wellicht beide cd's er uit werken
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Bedankt voor je reactie, ja in de 6 cd wisselaar maar nee helaas dat werkt ook niet, hij blijft echt op die ene cd hangen, hij gaat zelfs niet verder als ik het knopje indruk om naar de volgende cd te gaan. Een cd erin stoppen had ik ook geprobeerd, het klepje blijft helaas dicht ook als ik het een beetje forceer :relieved:
 

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
Dan zou je de accu nog kunnen ontkoppelen. En 15 min wachten......
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Ik als audio/hifi expert ben al verschillende "dingen" tegengekomen in de cd speler.
Je kan het zo gek niet verzinnen.
Mijn tip is even alles uit elkaar.

Dan zal ik mijn man eens even lief aankijken :)
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
We hebben gisteren een nieuwe (tweedehandse) RX gekocht bij Lexus en een Lexus monteur heeft gelijk effe gekeken naar de CD speler in mijn huidige RX. Hij heeft de hele unit eruit gehad maar om de CD's eruit te krijgen moet de unit toch opgestuurd worden, er zit binnenin iets waardoor de CD's muurvast zitten en er met geen mogelijkheid uit kunnen. Dus laat maar lekker zitten, voor 50 euro bestel ik alle CD's wel opnieuw dus ik ga er verder geen aandacht of geld aan uitgeven :oops:

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Yvonne
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Misschien een tweedehandse wisselaar zoeken.

-edit-
Oh ja. Deze is totalloss h?. Heeft dan weinig meerwaarde :p
 
Laatst bewerkt:

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Misschien een tweedehandse wisselaar zoeken.

Hoeft niet meer, ik mag mijn auto komende week inleveren en heb een andere RX gekocht waar de wisselaar wel van werkt :)
en waarschijnlijk ben ik dan toch meer kwijt dan de 50 euro voor de nieuwe cd's...