CD wisselaar stekker

Bajverhe

Nieuw hier
31 okt 2015
13
2
0
Hallo,

Ik wil binnenkort een Yatour media changer in mijn IS200 inbouwen. Dit apparaat wordt aangesloten op de cd wisselaar poort van de radio en maakt het mogelijk om muziek af te spelen via bluetooth en AUX.

Nu zijn er voor Lexus/toyota 2 verschillende aansluitingen voor de CD wisselaar. Een 6+6 en 5+7 aansluiting. Mij is verteld dat het overgrootte deel van de IS200 gebruik maakt van de 5+7 aansluiting. Ik heb een IS200 uit 2004, mijn radio heeft de volume knop links. Zijn er generaties of types radio in de IS200 geleverd die gebruik maken van de 6+6 aansluiting of kan ik veilig de 5+7 bestellen? Ik vind het namelijk zonde van de tijd om heel de radio console uit elkaar te schroeven om alleen een stekkertje te bekijken.

Verder heb ik ook een aantal lampjes in mijn dashboard die kapot zijn, namelijk de lampjes "achter" de ventilatie knoppen. Zijn er onderdeel nummers bekend van deze lampjes of is het mogelijk dat het aan de bekabeling ligt?

Alvast bedankt,

Bart
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Heb je een verloopkabel nodig gehad?
Bij stond er indien navigatiesysteem aanwezig, koop verloop kabel.... Maar was uiteindelijk niet meer nodig...