collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Had dit weekend de auto om alvast te wennen!! Hahaha. Wat heb ik genoten!! Die lach gaat weken niet meer van mijn gezicht af!!
 
Dat geloof ik best! Wat een bak en wat een geluid! Wel heel toevallig dat ik je langs zag rijden!
 
wat een kwelling !!! je hebt DE Lexus coupe en na proeven weer inleveren en wachten maar .....moedig !
heb je ze al gevraagd of je het oranje monster mee krijgt naar de meeting ?
 
Wow!!
Bij ons in de buurt zijn de Lexen al dun gezaaid laat staan dat ik hier een RC-F in het wild tegen kom. :cry:
Super Johan!

En mocht je hier ooit in de buurt komen sta ik met de camera buiten! :photo::)
 
wat een kwelling !!! je hebt DE Lexus coupe en na proeven weer inleveren en wachten maar .....moedig !
heb je ze al gevraagd of je het oranje monster mee krijgt naar de meeting ?

Sterker nog SC400nl: Hij is er tijdens de meeting!!:o:o:o:o:o
 
Wow!!
Bij ons in de buurt zijn de Lexen al dun gezaaid laat staan dat ik hier een RC-F in het wild tegen kom. :cry:
Super Johan!

En mocht je hier ooit in de buurt komen sta ik met de camera buiten! :photo::)

Doe ik!!
 
Nou nou GWS niet zo onzeker !
Als jij de SC400nl poetst is het nog maar de vraag of die RC-F gaat winnen.
Dat gaat echter niet gebeuren. SC400nl gaat langs carclean en hoogstwaarschijnlijk daarna zelf aan de slag. Hij heeft genoeg tips nu dus dat komt wel goed.
Ben gewoon realistisch en verwacht gewoon dat de meeste bezoekers gewoon op de RC-F stemmen ; Sparta wint ook niet van Barcelona.
 
Als Johan komt met de RC ga ik zelfs op hem stemmen !!

*Bekerkast in de kliko flikkert*
 
No Title

Als Johan komt met de RC ga ik zelfs op hem stemmen !!

*Bekerkast in de kliko flikkert*
Dan wordt dit je uitdaging ; oranje tegen blauw :kiss:
 

Bijlagen

  • photo3472.jpg
    photo3472.jpg
    253,3 KB · Weergaven: 48
mooie foto , hierop zie je mijn huidige auto en mijn volgende !!

maar blauw is mooier natuurlijk :blush:
 

Bijlagen

  • photo3478.jpg
    photo3478.jpg
    221,1 KB · Weergaven: 56
  • photo3479.jpg
    photo3479.jpg
    217 KB · Weergaven: 48
  • photo3480.jpg
    photo3480.jpg
    244,6 KB · Weergaven: 46
Dus niet met de SportCross...

Jawel met de sportcross. Even ter verduidelijking: De RCF is nu nog de demo van Louman en Parqui! Daarom staat hij daar. Ik heb afgelopen weekend even mogen voorproeven!! Waarschijnlijk krijg ik hem december! Dus........ geen prijs!
 
Jawel met de sportcross. Even ter verduidelijking: De RCF is nu nog de demo van Louman en Parqui! Daarom staat hij daar. Ik heb afgelopen weekend even mogen voorproeven!! Waarschijnlijk krijg ik hem december! Dus........ geen prijs!


*snel de prijzenkast weer uit de kliko haalt *