collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Rij jij continue emt je telefoon in je hand? Goed gespot m!
 
Richting afslag Bunnik

IMG_0483.JPG
 
pffff..... echt... volgens mij rij jij gewoon rond om wat lexi(?) op te sporen...
 
Zie je het al voor je :) Al die dashcam filmpjes in dit topic? Is toch gaaf!
 
Ik denk dat de meeste dashcammers (bedoel dus niet mvraamsdonk specifiek) niet geconfronteerd willen worden met eigen rijgedrag :)

Ik ben dus voor :thumbsup:
 
Ik kan mij er iets bij voorstellen. Het is soms moeilijk de emotie niet te betrekken in verkeerssituaties.
 
Het klinkt raar.
Ooit had ik een dashcam app, doordat ik er zo mee bezig was, en hoopte op leuke film momenten, kwam ik dus telkens in vervelende verkeer situaties terecht.
Voor mijn gevoel neem je dus anders deel aan het verkeer.
Zo had ik bijvoorbeeld in mijn Hyundai Santa F? V6 altijd ruzie in het verkeer met medeweggebruikers die mij nergens tussen wilden laten.
De dashcam gebruik ik dus niet meer en ervaar het verkeer om mij heen als rustig.
 
Richting afslag Bunnik
Coool
Als deze foto 25/26/27 februari gemaakt is op de A12 en dan s`avonds of vroege ochtend dan kan ik dat wel eens zijn geweest.
Maar ik twijfel, want zo te zien wordt er relaxed rechts gereden ;-P
(dan zou het alleen naar het werk s`avonds kunnen zijn geweest)
 
Coool
Als deze foto 25/26/27 februari gemaakt is op de A12 en dan s`avonds of vroege ochtend dan kan ik dat wel eens zijn geweest.
Maar ik twijfel, want zo te zien wordt er relaxed rechts gereden ;-P
(dan zou het alleen naar het werk s`avonds kunnen zijn geweest)

Heb je een IS220D ;)
 
H? Jurgen was jij het šŸ˜ƒ
Je snapt ik hield bewust even het gas in zodat we even konden groeten op de brug.
Vind het nog steeds bijzonder als ik een andere IS tegen kom uit onze generatie.
Heel erg leuk
 
Sinds augustus 2014 er net 40k er op zitten. Ik rijd elke werkdag in de spits tussen Leiden en Hilversum. Via Amsterdam, binnendoor of via Utrecht.

Klein cadeautje als iemand me op de foto weet te zetten!!

Het betreft een antraciet gekleurde IS200 met leuke velgjes en geen geouwehoer. :-)