collega gespot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Ok.
1) Pizza eet je meestal in de avond en laat je bezorgen (op de foto is het overdag)
2) Ik neem aan dat Alor een baan heeft (overdag werk je en zit je niet bij de kapper of het moet je vak zijn)
3) Alor kan in de ziektewet zitten en medicijnen halen.
Het lijkt een doordeweekse dag (lees veel parkeer plaatsen vrij)
 
No Title

Een collega zag laatste een rode SportCross rijden en dacht dat ik dat wel moest zijn. Hij erachter en seinen en ernaast rijden. Auto vol met vrouwen. Wat een teleurstelling natuurlijk ;)
Maar verteld dat ik erachter ben gekomen dat er nog een rode rondrijdt. Wel een paupere uitvoering en IS200, dat dan weer wel :P Is volgens mij die hier eerder voorbij kwam als te koop.
 

Bijlagen

  • photo3022.jpg
    photo3022.jpg
    367,4 KB · Weergaven: 52
Vanavond een niet zo'n gelukkige Lexus gespot, op de A2 bij Eindhoven bij de afrit richting de Lexus dealer....
Hij stond op een oprijwagen :-(
 
"Quick Snapshot" McDraw...hij schiet met zijn camera sneller dan zn schaduw :photo::thumbsup:
 
Of vanuit de file of voor de verkeerlichten dus vanuit stilstand.
En nooit een bon gekregen voor het niet handsfree fotograferen
 
  • Leuk
Waarderingen: j2jedi
lol! Er zijn er een paar die rondrijden met de diffuser. Allemaal gasten die eigenlijk thuis horen op Lexusforum.
 
en zo is het !! volgende keer als je weer bij Karel bent ff wat flyers neerleggen op de balie want dit is ook een klant bij Lexus Amsterdam :rulez: