collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Gisteren was ik in Tilburg voor een concert en deze prachtige GS gespot! Van iemand hier toevallig?
WhatsApp Image 2025-02-03 at 09.04.44.jpeg

Gisteren weer eens 'stad van de Rogsteakers' - 'stad van geen woorden maar daden' vice-versa gereden.
Welgeteld 1 enkele Lexus tegengekomen
Op de terugweg op de A2 ri, het Weertse: een grijze LBX met een dame achter het stuur
Daarentegen wel 5x een Toyota RAV4 [1x een 'oud' model en 4x een 'nieuw' model]

Laatst bewerkt:
Ik spotte een tijdje terug precies dezelfde auto als die ik zelf heb (IS 300h F-sport) maar dan een zwarte en op het laatste cijfer na precies hetzelfde kenteken, laatste cijfer was een 1 ipv bij mij een 0. :cool:

Gisteren op de A12 Utrecht richting Den Haag, een parelmoer witte IS 300H gespot. Ik denk van hetzelfde model 2017-2021.
Een hele stuk naast elkaar gereden en elkaar ingehaald, totdat ik af moest slaan richting A20.
Geen gekke dingen, gewoon netjes gehouden.
Heb geen dashcam en wilde niet het risico lopen om gepakt te worden met een mobiel in de hand.

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S en Primi
Goed plan! Een toerrit c.q. meeting ergens. Ik ben vóór!
Ik heb (nog) geen contact met specifieke Lexus bedrijven om bij hen wat te organiseren maar een 'spontane' meet&greet bij een leuke locatie kan natuurlijk altijd.
Maargoed, voer voor een apart topic :cool:
(y) We kunnen het altijd polsen (poll aanmaken), kijken of er genoeg animo is
Een meet&greet bij Vliegveld Twente of zoiets… vliegtuig op de achtergrond heeft ook wel wat
Of ben je meer in voor een Kiss&ride bij het Spijkerkwartier in Arnhem @quattrootje (ik zie dat je uit een dorp komt dichtbij Arnhem) :ROFLMAO:

Dat is altijd leuk. Moeten we wel worden gespot, dus minimaal 5 LSn:trollface:
Zoveel LS’sen? Je legt de lat wel heel erg hoog.:LOL:

• Leuk
Waarderingen: quattrootje