D43m0n
Stamgast
- 10 apr 2013
- 1.328
- 1
- 1.023
- 113
@Johnny Le heeft zijn IS ook nog eens verlaagdRijdt 19" nog enigszins comfortabel?

Ben stiekem ook nieuwsgierig of dit verschil met verlaging of 19” meer/minder merkbaar is.
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
@Johnny Le heeft zijn IS ook nog eens verlaagdRijdt 19" nog enigszins comfortabel?
De facelift is geleverd met twee varianten, zoals je dat overigens bij meer types ziet. Bijgaand screenshot komt uit de folder van de IS. Bij het onderste type zijn de buitenste lensjes voor het dimlicht. En de grotere aan de binnenkant voor het grote licht. Bij de “normale” koplamp is dat blijkbaar gecombineerd in één lens.Maaruhhh, hij heeft de nieuwere koplampen ?
![]()
Het verlagen deed ik eerder dan de wielenwissel.Rijdt 19" nog enigszins comfortabel?
Het oranje bandenspanningscontrole lampje dat brandt en je auto staat in Ready?Vandaag werkelijk waar niet één collega tegengekomen. Maar wel een waarde bereikt die ik nog niet eerder heb gezien en eerlijk gezegd ook niet voor mogelijk hield. Excuus voor de onnodige beeldvulling maar mijn vrouw ging uitstappen toen ik nog even rustig een foto wilde nemen zucht...Bekijk bijlage 183654
Ja, die 7.6 L is idd mooi voor een LS 600h maar alleen haalbaar meestal na het tanken waarbij er meestal ook in EV modus gereden wordt. Heb ook wel eens lagere waarden gezien en ook bij andere hybride's zoals mijn vorige IS 300h. Ik ben wel benieuwd naar je langdurige gemiddelde verbruik. Ik zit nu op 9.4 L.Vandaag werkelijk waar niet één collega tegengekomen. Maar wel een waarde bereikt die ik nog niet eerder heb gezien en eerlijk gezegd ook niet voor mogelijk hield. Excuus voor de onnodige beeldvulling maar mijn vrouw ging uitstappen toen ik nog even rustig een foto wilde nemen zucht...Bekijk bijlage 183654
Ja, dat heb ik ook en normaal voor deze auto.Langdurig gemiddeld verbruik zal ik vanmiddag eens bekijken. Zal ook wel ergens tussen de 9 en 10 L/100km liggen![]()
Lexus rij je voor de kwaliteit niet de kwantiteit, het interesseert me geen reet wat die benzine kost!Ik zal maar niet zeggen wat mijn LSje kan met z'n grasmaaiermotor, anders rennen jullie vandaag nog naar de stealer om er óók een te halen...
Dat moet op te lossen zijn.TPMS sensoren zijn inderdaad nog steeds in storing. Maar ik was er even klaar mee dus vandaar het oranje lampje
Nee, als het TSMP lampje knippert dan helpt de reset met het knopje niet. En als alle 5 TPMS sensoren goed zijn geregistreerd met de Autel via de OBD2 dan is er idd wat anders aan de hand.Bij stap 3 gaat het mis. Als ik de motor start dan gaat het TMPS lampje al knipperen, al hou ik het rest knopje een mensenleven lang ingedrukt dan gaat deze niet langzaam knipperen. Er komt ook geen melding op het display.
Ik vermoed dat die knop defect is eigenlijk...
En ja, ik geef het op als ik me ga ergeren. Moet er meer echt even mee langs de dealer, wordt Zwolle denk ik.
Maar oprecht bedankt voor het helpen!