350c-mo
Actief
- 30 mei 2025
- 111
- 195
- 43
Zeker mee eens. Kan voor iemand best narigheid opleveren om vele redenen.Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
Zeker mee eens. Kan voor iemand best narigheid opleveren om vele redenen.Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
Enige wat ik kan bedenken is dan dus op het internet staat op welke locatie deze auto was op een bepaalde tijdstip.Heb ik nooit helemaal begrepen, irl heb je ook geen balkje voor je nummerplaat toch.
Is aangepastZeker mee eens. Kan voor iemand best narigheid opleveren om vele redenen.
Ha ha, precies ook mijn ideeIk zal ook wat vaker die kant op rijden, misschien kom ik ook eens in beeld![]()
. Is dat nu wat herr S. Freud omschreef als Lexeurisme. Ik voel een subgroep opkomen van veelal gepensioneerde Lexanen die gaan rondtoeren in NL om gespot te worden. Er gaat een spel ontstaan met een on-line scorebord wie het vaakst is gespot. Wie zijn juist de topspotters die de meeste Lexi spotten?Hier ook. Ik krijg -in mijn werk- vaak geparkeerde wagens in beeld. De zichtbare kentekens haal ik dan weg. Ze zijn niet te herleiden naar namen of adressen, maar ooit een keer gedoe mee gehad en sindsdien haal ik ze weg.Wanneer ik kiekjes van autoās het wereld wijde web opgooi zijn dat kiekjes waarbij ik per definitie de kentekens āblurā

Nou, wij reden net vanuit zuid-Limburg terug naar huis (bij Arnhem). Dat was een hele spannende rit. Uitbreken op de snelweg is zeker niet aan te raden. Het ging goed, op wat kwispelen na.Met de IS 250 met achterwielaandrijving is het nu echt lekker spelen. Lekker de achterkant laten kwispelen heerlijk.![]()

Zonde van die GS! Ben benieuwd of die achterklep nog leverbaar is. Wordt de sloop denk ik (ik bedoel zoeken naar een achterklepTja ā¦
Je hoeft het niet altijd zelf te doen , een GS430 in het rijtje
Vier auto's botsen op elkaar op weg vol sneeuw in Waalre - https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/6001604/vier-autos-botsen-op-elkaar-op-weg-vol-sneeuw-in-waalre
).Dit probleem heb ik ook helaas, zomersloffen en achter maat 265, nou dan weet je het wel. Maar goed, die paar keer dat er sneeuw ligt.Dus ik gleed echt alle kanten op. Had zelfs moeite om m'n oprit op te komen
Winterbanden bij kou en nattigheid hebben wel een voordeel mbt veiligheid. Het is niet alleen voor bij sneeuw. Om die reden is het bij mij all seasons of winter& zomer banden. Ik rij ook wel vrij veel, rond de 25k per jaar.Dit probleem heb ik ook helaas, zomersloffen en achter maat 265, nou dan weet je het wel. Maar goed, die paar keer dat er sneeuw ligt.
De oprit is bij mij ook een uitdaging daar er nog een klein stoeprandje ligt en de oprit schuin omhoog loopt, Sneeuwvrij maken is een must en zout strooien, anders kom ik er niet op.
. De banden zaak waar ik al 10+ jaar komt kent mij dan ook vrij goed. Als ik bel of mail ziet hij al de euros binnenstromen
.Zolang je de eerste bent die er doorheen rijd is het nog geen probleem, pas als het is "vast"gereden, dan is het een ander verhaal.mensen die over sneeuw geen reden.