- 29 jun 2015
- 178
- 73
- 28
Misschien heb ik mijn vraag niet in de goede rubriek geplaatst, ik vind het geen project -), maar hier is mijn vraag.
ik heb gisteren veel tijd besteed aan het werkend krijgen van de zgn connected services. Mijn Samsung S4 praat sinds dag 1 via bluetooth met de auto; geen enkel probleem. Telefoneren, sms en mail, alles werkr naar behoren.
Ik heb een account aangemaakt bij het lexus portal; ik heb een "DUN' programma op mijn telefoon gedownload. Ken uiteraard mijn passwords etc. Maar krijg desondanks doorlopend de mededeling: geen toegang tot portal. Lexus-dealers hier in Frankrijk kennen nauwelijks het woord SAV service apr?s vente en laten me graag "even langskomen. 150 km heen en weer is wat veel voor mijn "probleem"lijkt me.
Heeft iemand hier suggesties, voor de settings van de telefoon misschien ?
Dank en fijn weekend gewenst vanuit warm ZW Frankrijk -)
ik heb gisteren veel tijd besteed aan het werkend krijgen van de zgn connected services. Mijn Samsung S4 praat sinds dag 1 via bluetooth met de auto; geen enkel probleem. Telefoneren, sms en mail, alles werkr naar behoren.
Ik heb een account aangemaakt bij het lexus portal; ik heb een "DUN' programma op mijn telefoon gedownload. Ken uiteraard mijn passwords etc. Maar krijg desondanks doorlopend de mededeling: geen toegang tot portal. Lexus-dealers hier in Frankrijk kennen nauwelijks het woord SAV service apr?s vente en laten me graag "even langskomen. 150 km heen en weer is wat veel voor mijn "probleem"lijkt me.
Heeft iemand hier suggesties, voor de settings van de telefoon misschien ?
Dank en fijn weekend gewenst vanuit warm ZW Frankrijk -)