Hiermee eens!Als het goed is wordt deze ook op ali verkocht en werkt gewoon tegen een fractie van de prijs. Ik spreek uit ervaring met een toyota auris TS, zal vd lexus niet anders zijn. Kreeg deze tip indertijd van een logistiek medewerker van een lexus/toyota dealer. Niet van het origineel te onderscheiden. Doe er je voordeel mee.
maar dan heb je het zelf gedaan?Paar maanden geleden de hele ACC bedieningsunit vervangen voor €150,- all in. Was dezelfde reparatie (en de enige serieuze) die ik ook in mijn Prius 3 in 325.000km heb gehad (bij 75.000km). Nu dus bij de IS300h. Het is dezelfde unit.
Klopt, had ik ook al gelezen. Waarom dan ook niet even het hendeltje erin. Voor de fabrikant kost dit toch amper iets en kost totaal geen moeite. Maar goed, dat zijn keuzes die ze maken.Ik herinner me van mijn tijd met de Prius P2 dat de basisversie in 2005 zonder cc geleverd werd.
Maar de bedrading en de control-unit waren al aanwezig.
Menigeen kocht zo'n cc-pookje, sloot 'm aan volgens bovenstaande voorschrift en had opeens de beschikking over -jawel - cruise control!![]()