CT200h afgeleverd!

Thunderace25

Nieuw hier
14 mrt 2011
8
0
0
Beste forumleden,

Ik heb vorige week een nieuwe CT200h gekocht in Duitsland. Bij een Nederlandse dealer werd me verteld dat ik 4 maanden moest wachten als ik er een zou bestellen. De levertijd stond me niet aan aangezien ik mijn eigen auto al had verkocht en toch snel een andere auto wilde. Uiteindelijk ben ik in Duitsland gaan zoeken. Daar zijn de CT's namelijk ook vanaf 1 maart leverbaar.

Normaliter is het importeren van een nieuwe auto altijd duurder, dit komt doordat er BPM afgedragen dient te worden. Zoals jullie natuurlijk wel weten is dit voor een CT niet het geval. Daarnaast zijn de prijzen van de CT in Duitsland gelijk aan de prijzen die in Nederland worden gehanteerd.

Ik heb mijn nieuwe CT gekocht bij Lackas in Wesel. Vanaf Arnhem is dit 35 a 40 minuten rijden. Ik was de eerste die hem afgelopen vrijdag afgeleverd kreeg. Deze week krijgt men nog 14 CT's binnen bij deze dealer. Mijn CT is voorzien van de Hakuren Silver lak met Luxury line uitvoering en met performance dempers.
De korting is vergelijkbaar met de korting die je bij Nederlandse dealers krijgt. Een extra voordeel is wel dat ik nu winterbanden eronder heb (verplicht in Duitlsand) en dat de zomerbanden kostenloos thuisbezorgd worden.

Vandaag wordt de auto RDW gekeurd en als het goed ontvang ik aan het einde van de week de kentekenplaten.
Ik zal jullie zo snel mogelijk voorzien van enkele foto's.

Wat het rijden betreft: Het is echt fenomenaal, niet alleen de acceleratie en wegliggign zijn zeer goed maar van binnen is het echt helemaal feest met een Luxury line uitvoering. Tip voor iedereen: Vergeet niet de performance dempers te bestellen! Dit is echt een welkome aanvulling!
 

Peej

Hoort erbij
10 mrt 2011
29
0
0
Remcootje zei:
Peej zei:
Ben nu ik hem gezien heb zeer ernstig tevreden met de gekozen kleur.
Mijn keuze voor Dark Opal is echt de goede geweest.

Heb je donkere bekleding?
en wat zon-foto's waar de kleur goed tot z'n recht komt voor m'n bureaublad?? (kenteken fotoshop ik er wel af)


Ik mag hem zometeen gaan halen.

En de zon staat hier heel vrolijk aan de hemel.
het wordt een prachtige dag om mijn nieuwe aanwinst te gaan proberen.

Nog 2,5 uur en dan is het Apocalexus Now ... "I love the smell of new car in the morning"
 

Peej

Hoort erbij
10 mrt 2011
29
0
0

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! wel jammer van de 4x4 mode, hoop dat het nog wat zakt...
Heb je geen foto's van binnen? heb nog geen 1 gezien met een stoffen belkeding.. daar ben ik wel benieuwd naar!
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Erg mooi! Ik zie dat je met Dark Opal geen verkeerde keuze heb gemaakt (y)
Enne, haal volgende keer even je vinger van de lens ;)

Heb je misschien nog een foto van de koplampen/dagrijverlichting. Ik zie dat je geen LED dimlicht hebt, en volgens mij worden de daytime running lights dan onderbroken door de dimlicht unit, klopt dat?
 

Peej

Hoort erbij
10 mrt 2011
29
0
0
Dnns zei:
Erg mooi! Ik zie dat je met Dark Opal geen verkeerde keuze heb gemaakt (y)
Enne, haal volgende keer even je vinger van de lens ;)

Heb je misschien nog een foto van de koplampen/dagrijverlichting. Ik zie dat je geen LED dimlicht hebt, en volgens mij worden de daytime running lights dan onderbroken door de dimlicht unit, klopt dat?


Geen idee, dat kan ik niet zien als ik er niet in zit.

Heb inderdaad geen LED dimlicht. Dealer zei dat dat wel erg stoer was.
Maar voor dat soort termen ben ik enigzins allergisch. Dus weggelaten.

Sorry dat die lens achter mijn vinger dat. Ach, foto een beetje bijknippen en probleem is opgelost.