Wrappen zou kunnen, maar je moet er rekening mee houden dat de strips dan een stuk dikker worden.Wrappen een optie?
Ja, ik wilde meedenken. Ik heb geen ervaring met wrappen, nog minder met hydrodippen. Ben zelf niet zo van het verbouwen, die houtlook (in hout kleur) is ook niet mijn smaak. Maar ik moet zeggen dat ik dat van jou wel heel gaaf vind!Wrappen zou kunnen, maar je moet er rekening mee houden dat de strips dan een stuk dikker worden.
Ik zou dan hyrdodippen adviseren, is duurzaam en kan je het patroon van de foto mee krijgen. Ik heb dit bij mijn SC ook laten doen, zal wat foto's plaatsen zodra het interieur er weer in zit, maar dat kan zomaar pas april worden.
Een kleine preview:
Bekijk bijlage 178309
Ik heb het interieur van mijn GS gewrapt. Ziet er ook prima uit.Ja, ik wilde meedenken. Ik heb geen ervaring met wrappen, nog minder met hydrodippen. Ben zelf niet zo van het verbouwen, die houtlook (in hout kleur) is ook niet mijn smaak. Maar ik moet zeggen dat ik dat van jou wel heel gaaf vind!
Is dat zo simpel als het lijkt? Ff dippen en laten drogen? En blijft dat goed zitten of beschadigd dat makkelijk? Etc.
Aha, dat klinkt als een klusje waar ik geen geduld voor heb en volledig ga verpestenIk heb het interieur van mijn GS gewrapt. Ziet er ook prima uit.
De theorie voor hydrodippen is makkelijk, maar in de praktijk zal je er wel wat handigheid in moeten krijgen om de structuur er goed op te krijgen en in alle gaten en hoeken.
Bij mij is het afgewerkt met blanke lak. Zal langer meegaan dan de auto![]()