CT200H Dashboard accessoire

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Iemand nog een voorraad sierstrips liggen? Want de nieuwprijzen gaan nergens over (270 euro!)

Persoonlijk lijkt de bamboo strip mij wel leuk maar ze zijn er in meerdere uitvoeringen.

dsc01105-jpg.39220


Bedankt!
 
Laatst bewerkt:

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Heb je al bij Ali gekeken? Let wel op met bestellen daar want de invoertoestanden zijn veranderd, de vrijstelling tot 21 euro is vervallen.....
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Ja, heb al lopen zoeken maar zelfs goedkope imitatie is niet eens te vinden.
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Heb ik wel aan gedacht, of spuiten maar heb liever de real deal.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Wrappen een optie?
Wrappen zou kunnen, maar je moet er rekening mee houden dat de strips dan een stuk dikker worden.
Ik zou dan hyrdodippen adviseren, is duurzaam en kan je het patroon van de foto mee krijgen. Ik heb dit bij mijn SC ook laten doen, zal wat foto's plaatsen zodra het interieur er weer in zit, maar dat kan zomaar pas april worden.

Een kleine preview:
deur.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Wrappen zou kunnen, maar je moet er rekening mee houden dat de strips dan een stuk dikker worden.
Ik zou dan hyrdodippen adviseren, is duurzaam en kan je het patroon van de foto mee krijgen. Ik heb dit bij mijn SC ook laten doen, zal wat foto's plaatsen zodra het interieur er weer in zit, maar dat kan zomaar pas april worden.

Een kleine preview:
Bekijk bijlage 178309
Ja, ik wilde meedenken. Ik heb geen ervaring met wrappen, nog minder met hydrodippen. Ben zelf niet zo van het verbouwen, die houtlook (in hout kleur) is ook niet mijn smaak. Maar ik moet zeggen dat ik dat van jou wel heel gaaf vind!

Is dat zo simpel als het lijkt? Ff dippen en laten drogen? En blijft dat goed zitten of beschadigd dat makkelijk? Etc.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ja, ik wilde meedenken. Ik heb geen ervaring met wrappen, nog minder met hydrodippen. Ben zelf niet zo van het verbouwen, die houtlook (in hout kleur) is ook niet mijn smaak. Maar ik moet zeggen dat ik dat van jou wel heel gaaf vind!

Is dat zo simpel als het lijkt? Ff dippen en laten drogen? En blijft dat goed zitten of beschadigd dat makkelijk? Etc.
Ik heb het interieur van mijn GS gewrapt. Ziet er ook prima uit.

De theorie voor hydrodippen is makkelijk, maar in de praktijk zal je er wel wat handigheid in moeten krijgen om de structuur er goed op te krijgen en in alle gaten en hoeken.
Bij mij is het afgewerkt met blanke lak. Zal langer meegaan dan de auto :D
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ik heb het interieur van mijn GS gewrapt. Ziet er ook prima uit.

De theorie voor hydrodippen is makkelijk, maar in de praktijk zal je er wel wat handigheid in moeten krijgen om de structuur er goed op te krijgen en in alle gaten en hoeken.
Bij mij is het afgewerkt met blanke lak. Zal langer meegaan dan de auto :D
Aha, dat klinkt als een klusje waar ik geen geduld voor heb en volledig ga verpesten šŸ˜… gelukkig heb ik geen houtlook in de auto, anders had ik het "moeten" veranderen
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Dat hydrodippen kende ik nog niet, tof maar mij teveel gedoe lol. Ik hoop toch ergens een gebruikt exemplaar te vinden.
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Ben toch maar zelf aan het wrappen geslagen. Zit niet perfect maar ben tevreden.

IMG_20210313_174239.jpg