Dag 3 en sta aan de kant met mijn auto

70HLS42

Nieuw hier
24 mei 2022
19
17
3
Beste lexus leden

Ik heb afgelopen zaterdag een is300h aangeschaft, geïmporteerd door lexus enschede vanuit lexus duitsland. En dinsdag stond ik met brake assist en hybride aandrijvings problemen stil langs de snelweg, enig idee wat het kan zijn. Auto staat op 150dkm

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
569
1
212
43
Heb je inmiddels Lexus Enschede gesproken? Ik neem aan dat je direct de telefoon gepakt hebt? Wat ze ook doen, het moet nu iets anders zijn dan wat ze de vorige keer gedaan hebben want dat loste het probleem dus niet op.

70HLS42

Nieuw hier
24 mei 2022
19
17
3
Heb je inmiddels Lexus Enschede gesproken? Ik neem aan dat je direct de telefoon gepakt hebt? Wat ze ook doen, het moet nu iets anders zijn dan wat ze de vorige keer gedaan hebben want dat loste het probleem dus niet op.
Ik heb ze zeker gebeld, maar zoals ik eerder had gemeld beweren zij dat de foutmelding in amsterdam is gewist en dat ze daarom niks hebben gedaan dan alleen maar testen en rijden. Volgens lexus amsterdam is het wissen van de foutmelding zeker niet gebeurd. Volgens hen was het idee om de healthcheck er op zetten, omdat ze dat bij aflevering nog niet( vergeten te doen) gedaan. Nu de healthcheck er op zit kan ik het overal laten fixen. Ze hebben wel aangeboden om de auto weer op te halen en in enschede te fixen, maar daar heb ik persoonlijk geen zin in. Ik laat hem nu fixen in amsteram en daar blijft hij voorlopig ook in onderhoud.

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
272
87
28
Fijne dealers (nee dus, allemaal twijfelachtig). Ze wijzen naar elkaar. tis toch allebei louwman (auman), en lijkt me dan niet meer dan logisch dat ze in overleg gaan en tot een goede oplossing komen.