sanookh
Actief
- 23 mrt 2024
- 260
- 286
- 63
Filmpje over het FitcamX filter (voor de NX-2022, maar is universeel type)
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Polafilters zijn er in ‘100.000’ maten en uitvoeringen. Dikkere en ultra slim uitvoeringen. De dikkere zijn goedkoper, maar dan bestaat het gevaar van vignettering dwz dat de camera de rand van het filter ziet en je dus een donkere cirkel aan de buitenkant van het beeld krijgt.Filmpje over het FitcamX filter (voor de NX-2022, maar is universeel type)
Second that, ik heb de A329 en ben daar heel tevreden over. Hij heeft alles wat je wilt en ook de parkeerstand maar die hoef je uiteraard niet te gebruiken, als de camera niet op een permanente 12V wordt aangesloten gaat hij gewoon uit als je het contact van de auto uit zet. Ik zou er wel een polarisatiefilter bij nemen, dat houdt weliswaar een beetje licht tegen maar je hebt véél minder last van storende reflecties. Hier wat voorbeelden van de beeldkwaliteit van 4 populaire dashcams:Viofo A329 of A229 Pro.
Bij mij heb ik onder alle stijlkappen airbags zitten. Is dat bij jou ook het geval, dan zou ik mij wel 10x bedenken voordat ik die eraf haal........ Een exploderende airbag is gevaarlijk, vervanging is vrij kostbaar en je kunt de hele auto van binnen schoon gaan maken.Ik heb mijn viofo 129 pro nog niet overgezet van de Citroen naar de NX. Was een beetje huiverig de A stijl kap eraf te halen.
Vanmorgen eerst eens gekeken of ie het nog deed. En de gps mount op de voorruit geplakt. En dan zien of die blijft zitten.
En…toch effe de kap een stukje los gehaald. Dat moet dus wel gaan lukken.
Komende dagen maar eens rustig verder met installeren.