De CT afgeleverd

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Eindelijk, na lang wachten de CT afgeleverd gekregen.

Alle berichtgeving over de CT gevolgd te hebben toch negatieve verhalen gelezen die ik niet kan beamen.

Ik zal het gewoon platvloers zeggen, wat een auto PERFECT.

Uit de GS300 zo overgestapt in de CT, en wat een fantastische wegligging, gewoon op de cruisecontrol met 70 km/h over een dijkweg is kinderspel, de wegligging vergelijk ik met mijn MR2 uit 1989 die als een van de best sturende auto's is aangemerkt, en dat wil wat zeggen.

Ik vind hem geweldig, en van de CVT heb ik geen last, normaal gasgeven (het is geen aan uit schakelaar) en dan rijdt de auto gewoonweg goed,

degenen die nog niet hebben gereden, het is een klasse hoger dan je zou verwachten. :hi:
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
@ ct200h, Met de mooie remote touch vraag ik me toch af, is het scherm zelf met touch screen uitgerust? Er zijn enkele plekken op het internet waar gesproken wordt over een touch screen maar volgens mij bij Lexus.nl zelf niet.
De plaats van het scherm is niet geheel eenvoudig voor een touch screen maar een bijrijder kan daarentegen met de remote touch niet lekker uit de voeten...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ben ik niet met je eens, de auto is nou eenmaal uitgevoerd met het stuur aan de linkerkant, dus de bediening van de remote gebeurd met je rechterhand. Echter er zitten 2 entertoetsen op, zowel links als rechts, dus als je een linkshandige bijrijder hebt zal die wel de remote makkelijk kunnen bedienen, voor rechtshandigen wordt het iets moeilijker.

Heb net even gekeken maar het scherm is GEEN touchscreen, kan alleen met de muis bediend worden, overigens kan de gevoeligheid van de muis ingesteld worden, dus ik vind het fijn werken.

Zoals je op de foto ziet zit de enterknop links, maar die zit ook rechts zodat je altijd met je duim entered!!! links of rechtsbediend.
 

Bijlagen

  • HPIM1585.JPG
    HPIM1585.JPG
    63,8 KB · Weergaven: 32

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alor zei:
ct200H zei:
@ Hube,

klopt, dat lelijke aanhangsel aan de linkerbuitenspiegel ben ik.

Maar bedankt voor je compliment. :rulez:

De dame en de auto compenseert het geheel wel hoor. :p



Hahaha en weet je wat het mooie is, het is haar boodschappenautootje, je moet altijd iets weggeven waar je zelf ook wat aan hebt zeggen ze,......................... :D :D