DE CT is gearriveerd!!!!!!!!!!!

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Een heuglijke dag voor Lexus Breda. Daar arriveerden de eerste CT?s 200h en Lexus-manager Ferrie de Ner?e stond te springen als een jonge hond. De Ner?e: ?Op dit moment hebben we zo lang gewacht. De CT is natuurlijk al heel lang geleden aangekondigd en we hebben er op papier al h??l veel verkocht. Dat is natuurlijk uniek, maar de mensen hebben alle vertrouwen in de auto. En het is natuurlijk ook een echte Lexus. Een doorbraak in deze compact-premiumklasse.?

Op de website van Lexus Breda kun je nu ook online een proefrit in de agenda zetten. Daarmee loopt Van Dorst Automotive als Lexus-dealer weer voorop. Ferrie de Ner?e: ?nderdaad, wij zijn de eerste Lexus-dealer die dat doen. Het werkt heel gemakkelijk en wij vinden het ook geweldig. We kunnen de mensen zo nog beter van dienst zijn. Wie Lexus Breda wil volgen op Twitter krijgt trouwens steeds het laatste Lexus-nieuws. We hebben nog meer nieuws, maar dat komt in maart als de eerste auto?s worden afgeleverd. Hoeveel? Veertig stuks. Ongelooflijk!?

Bron, http://lexusct200h.nl/2011/02/24-februa ... a/#respond


Een van deze jongens (welke weet ik niet) is van ons :worship: :worship: :worship: :worship:

Het wachten is voorbij, aflevering volgende week. :splash: :photo:
 

Bijlagen

  • 110224-Lexus-CT-200h-bij-Van-Dorst.jpg
    110224-Lexus-CT-200h-bij-Van-Dorst.jpg
    394,5 KB · Weergaven: 41

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Er zullen ongetwijfeld andere kleuren besteld zijn, maar dit zijn de FE's ( dark granite, sienna brown -kleuren) en eerste dealerauto's, in oktober was er nog niet zo veel bekend over de kleuren en combinaties, dat zal het gevolg zijn van deze (ik moet je gelijk geven) treurige kleurschakering,.... vrolijk is anders. Maar goed dat doet natuurlijk niks af aan de kwaliteiten van de CT, de kleur bepaald gelukkig de kwaliteit niet. :hi:


Ik heb een sienna brown besteld, krijg meteen van die flashbacks naar Bob Ross, a little touch of sienna brown,....
Voor diegene die Bob Ross niet kennen, die schilderde op TV altijd van die vergezichten in een mum van tijd, en naar mijn bescheiden mening zag het er nog aardig uit ook,...... maar goed ik ben geen kunstkenner. Ik vind een Lucebert namelijk alleen leuk na het nuttigen van een krat bier, en ik drink niet dus trek je conclusies. :p
 

shavey

Nieuw hier
25 feb 2011
4
0
0
tja ik verwacht binnenkort bij Den Haag toch wel een vrachtwagen te zien rijden met daarop een rode versie, vond al die donkere kleuren zo grauw :mrgreen:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
foawww nu duurt het wachten heelmaal lang maar gefeliciteerd alvast met de nieuwste lexus spruit , ik hoop dat hij je goed bevalt
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Ik heb hem in Dark Opal besteld, met Ivory leer en een bamboe houtje aan het dashboard. Ik verwacht dat dat wel leuk bijelkaar staat... Maar ik moet nog tot half juni wachten, zegt de garage... Hopenlijk komt hij wat eerder, voor de Lexus meet van 28 mei!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Heee mooie Combi kwa kleuren, wel goed schoonhouden dat leer hoor, erg besmettelijk maar een juweel voor het oog. Veel plezier ermee!!!! :hi:
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Weet iemand al wanneer de eerste worden uitgeleverd? Indicatie van hoelang het gaat duren?

Ik heb net zelf toch maar even gebeld met Lexus. Blijkt de levering van mijn auto pas in april te zijn.
Vreemde is dat ik al wel te horen had gekregen dat hij op de 1e boot naar Nederland is gekomen. Ook de menukaart heb moeten invullen en voor 28 feb. terug moest sturen. Ik was ergen nr. 160. Had toch de hoop dat ergens in maart dan wel de uitlevering zal zijn.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
De onze is van de allereerste lichting, in oktober 2010 besteld en wordt ook pas 10 maart afgeleverd, dus april valt wel mee, of heeft de dealer geen tijd om de auto rijklaar te maken? Dat kan ook natuurlijk. :O


Oh ja en ik baal er ook een beetje van, maar goed begrip opbrengen is beter als 80x bellen. Ze hebben het al zo druk. :p

Wij hebben trouwens de gevraagde nr50 van de FE's toegeleverd gekregen van Louwman, omdat dit onze 50e Toyota is (Lexus is toch Toyota), toch aardig van Louwman vinden wij. De dealer is zo druk met afleveren dat een beetje geduld wel verlangd mag worden, die arme jongens, wie had dat gedacht 800 + stuks verdeeld over 11 dealers.

Ik denk dat ze gek gillend s'nachts wakker worden, afleveren, afleveren ,afleveren, met als antwoord van je wakker geworden zoontje die "Mafketel" tegen je gaat roepen, dat wil ik ze nou ook niet aandoen! :hi:
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Nou ze zitten vandaag al op 1000 hoorde ik. Maar dat aantal maakt voor de uitlevering van de FE en 1e bestellingen niet zo uit, al worden dat er morgen 1500 meer dan de 1e lading kan het toch niet worden. En slapeloze nachten zal ik er ook van hebben al die bonussen op de verkoop :)

80x........ Ik heb het over 1 keer bellen lijkt me niet overdreven veel. Moet je maar niet een brief sturen dat hij bijna komt (menukaart in februari) en dan je klant laten wachten tot ergens in april. Daarnaast kan bij de receptioniste nog steeds niet helpen met het uitleveren van een auto dus lijkt mij ook geen probleem.

Goed te horen dat 10 maart blijkbaar al wordt geleverd. Nog andere leden die al iets weten over de levering?
 

shavey

Nieuw hier
25 feb 2011
4
0
0
ikzelf heb een mail gestuurd naar de dealer en kreeg als reply

Dank voor uw mail. De aanlevering van uw Lexus CT200h, zal waarschijnlijk 2/3e week maart bij ons plaatsvinden. Wij zullen de auto dan voor u klaarmaken en het kenteken verzorgen.

afwachten of mijne daadwerkelijk op de 1e boot zat of dat het ook later wordt, misschien had een melding richting de mensen die hem deze maand krijgen wat netter geweest maar begrijp dat ze volgens mij al overuren draaien :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
shavey zei:
ikzelf heb een mail gestuurd naar de dealer en kreeg als reply

Dank voor uw mail. De aanlevering van uw Lexus CT200h, zal waarschijnlijk 2/3e week maart bij ons plaatsvinden. Wij zullen de auto dan voor u klaarmaken en het kenteken verzorgen.

afwachten of mijne daadwerkelijk op de 1e boot zat of dat het ook later wordt, misschien had een melding richting de mensen die hem deze maand krijgen wat netter geweest maar begrijp dat ze volgens mij al overuren draaien :rulez:


Had je hem maar bij van Dorst (bij Ferrie of Alain) moeten kopen had je hem ook 10 maart gehad, hahahhaaa :D

Maar wachten duurt altijd lang, ook al is het 10 maart hoor!!!!!! :roll:
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Audiophile zei:
2e week november besteld...... zwarte Pro

Aflevering 3e week maart.....

Dat duurt ook niet lang meer voor jou! In A'dam besteld? Ik heb inmiddels ook even ge?nformeerd, heb hem begin november besteld :roll:
 

WHees

Nieuw hier
1 mrt 2011
14
0
0
Gisteren naar de dealer in Eindhoven geweest en de CT bekeken. Er staan daar drie kleuren Wit, Zwart en Bruin. De auto is mooi vorm gegeven, wat me wel wat tegen valt is de kofferruimte. Verder zeer netjes afgwerkt.
Tevens navraag wanneer de auto geleverd wordt. Midden December besteld en de levering is pas eind April. Nog even wachten, maar wel de moeite waard.
 

Bijlagen

  • competitie uitnodiging.pdf
    106,8 KB · Weergaven: 57

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Hoi,

Vanmiddag ook even naar Eindhoven geweest. De witte CT Business Line Pro straalt je tegemoet! Ik was even bang dat ik voor de verkeerde kleur had gekozen, want wit staat de CT erg goed. De bruine CT Business Line Pro ziet er somehow totaal anders uit, laat staan de zwarte, standaard, CT. Er stond buiten ook nog een grijze Business Line op kenteken en in de werkplaats staat een Dark Opal Luxury Line full options op kenteken. Ik neem even aan dat dit de auto's zijn waarmee proef gereden kan worden.

Ben het met je eens wat betreft de kofferbak, die is gewoon klein te noemen. Maar ow wat is ie toch mooi! De stoelen omarmen je als het ware en het interieur is echt een juweeltje. Achterin iets minder ruimte, maar goed, de CT is dan ook nooit als een ruime auto in de markt gezet. Ik kijk zo erg uit naar het verlossende bericht van de dealer, wanneer zal mijn zwarte Luxury Line er zijn!? Begin februari besteld, voorlopige uitlevering midden juni?! Misschien krijgen we door de grote vraag naar de CT wel iets meer aandacht vanuit Japan.

Cheers
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Ik heb eens gekeken wat ik allemaal als opties erbij mag doen totdat ik aan mij 1000,- euro lease bedrag zit maar dat is redelijk veel :D en met 14% bijtelling is het allemaal nog leuker. Leuker kunnen ze het niet maken.

Ik heb 2 vraagjes aan de leaserijders:

- Zijn alle opties vanuit de fabriek of kunnen er zaken vanaf de importeur geregeld worden zodat ze niet meelopen in de bijtelling?
- Weet iemand of er ook zo iets is als een dvd carset met schermen in de hoofdsteunen? Ik kan ze nergens vinden in de optielijst.

Alvast bedankt
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Op de prijslijst zijn alle genoemde accessoires achteraf ingebouwde accessoires die worden ingebouwd door de dealer/ importeur/ of in Zeebrugge, en zodoende NIET meelopen voor de bijtelling.

Zie de prijslijst zo, de opties zijn af fabriek, de accessoires NIET. dat is de makkelijkste weg.

Voor de schermen in de hoofdsteunen zal er wel wat komen, maar ik denk dat de dealers en importeur even andere prioriteiten hebben met deze verkoopaantallen, dan zal de accessoirelijst niet te lang worden in den beginne.