Arbitrator
Heel actief
- 25 jun 2017
- 983
- 540
- 93
Nog wat andere zaken die me opvielen tijdens de proefrit:
- In beide exemplaren was de hoofdsteun van de bestuurder niet te verstellen. Er zat geen verstelknopje zoals bij de passagier. Klopt dat? Hoe verstel je de hoofdsteun van de bestuurdersstoel?
- Als ik op de memory knopjes drukte gebeurde er niks: geen beweging of piepjes. Hoe werken die?
De hoofdsteun is elektrisch en verstelt zichzelf afhankelijk van het naar voren en naar achteren bewegen van de stoel. Echter, er is een geheime overwrite knop!
Ik heb helaas geen foto bij de hand. Maar als je achter de bestuurdersstoel gaat zitten dan zie je plat boven op de 'schouder' van de stoel (dus het vlakke gedeelte rechts van de hoofdsteun wat parallel is aan het plafond) een heel lichte afdruk van een cirkel in het leer.
Als je hier op drukt/indrukt (het is even zoeken) dan kun je de hoofdsteun handmatig stellen.
De seat memory werkt als volgt (auto moet wel AAN of Gestart zijn en de transmissie moet in Park staan):
1. Set de stoel, stuur en zijspiegels in de gewenste stand
2. Houd SET ingedrukt en druk vervolgens op een getal. Je hoort dan een harde PEEEEP.
3. Verander je stoelpositie en druk op het getal uit stap 2. Je hoort een korte piep en de stoel komt in beweging.