- 25 jun 2011
- 1.009
- 66
- 0
Ik ben gevraagd voor een nieuwe functie. Daar hoort onder andere reizen naar het buitenland bij en een lease-auto. Kilometervergoeding is niet mogelijk. Eerste wat door je hoofd schiet is of ik deze auto ernaast kan houden. Ja, alles kan, maar is het verstandig? Emotioneel versus rationeel. Rij ik de lease-auto alleen zakelijk en rij deze priv?? Lang over nagedacht en met mijn broer over gehad. De auto is na laatste reparatie technisch perfect, al het onderhoud gehad en gewoon in topstaat. Nu verkopen met een relatief lage kilometerstand is dan het beste moment. En ze hoeft niet direct de deur uit, dus rustig aan op zoek naar een liefhebber en zolang genieten.
Qua lease-auto zit de IS300h in de volgende categorie, erg jammer, anders had ik deze blind besteld. De CT200h is voorbij gekomen, vind ik nog steeds een fijne auto. Maar ik kan nu nog zo aan het eind van het jaar een 14% auto bestellen die mij nog bevalt en qua kosten aantrekkelijk, voordat volgend jaar de bijtelling omhoog gaat. Dan is de lijst erg kort, heel erg kort. Toyota Auris Hybrid staat er ook nog op, maar model en met name interieur trekt me niet zo. Vooralsnog heb ik mijn keus laten vallen op een Volvo V40 D2 Business Sport (zie foto). Fully loaded model en ik kan er nog wat bijdoen. Vanmiddag een afspraak bij de dealer voor de configuratie en proefrit.
Qua lease-auto zit de IS300h in de volgende categorie, erg jammer, anders had ik deze blind besteld. De CT200h is voorbij gekomen, vind ik nog steeds een fijne auto. Maar ik kan nu nog zo aan het eind van het jaar een 14% auto bestellen die mij nog bevalt en qua kosten aantrekkelijk, voordat volgend jaar de bijtelling omhoog gaat. Dan is de lijst erg kort, heel erg kort. Toyota Auris Hybrid staat er ook nog op, maar model en met name interieur trekt me niet zo. Vooralsnog heb ik mijn keus laten vallen op een Volvo V40 D2 Business Sport (zie foto). Fully loaded model en ik kan er nog wat bijdoen. Vanmiddag een afspraak bij de dealer voor de configuratie en proefrit.