De RX450H als caravantrekker ..

Ik kan je vader de RX aanraden , wanneer deze zonder kick de VRSIC pass overgaat met een Fendt Diamant 560 dan gaat het zeker met de Bianco 465. Kogeldruk van 90 rijdt top! De XC60 is ook een meer dan geweldige caravantrekker, dus snap je vader wel!
Ik heb m aangeraden, maar ze hebben proefgereden en vonden de RX te groot helaas.. zelf denk ik er nog wel over om ook een trekhaak onder m’n RX te zetten. Thanks voor de tip iig !

Ik stuur er bijna 3 jaar in en merk het niet meer!
Mijn vrouw rijdt een Aygo en stuurt heel af en toe in de RX mocht het nodig zijn, ze vindt hem ook te groot.
De rust in de auto, het relaxte, .... storingsvrij, de super service van Lexus Utrecht, ja ...hij blijft nog even !

• Leuk
Waarderingen: ChrisLas en Higgie
mag ik vragen wat die mooie en voor mij bijna aanstaande combi (RX450h 2019/Kip hyline 460) gemiddeld aan brandstof verbruikt heeft in de bergen?

das wel pittig met de huidige prijzen, maar dat moeten we met minder onderhoud terug verdienen lijkt me. :)

das wel pittig met de huidige prijzen, maar dat moeten we met minder onderhoud terug verdienen lijkt me. :)
en je rijdt er ook niet het hele jaar mee, dus al die weken dat je zonder caravan rijdt is het vast prima te behappen. ;)

De RX is verrassend zuinig voor een wagen van deze grootte en gewicht.
EN hij rijdt geweldig. Ik heb er nu een paar keer in mogen rijden: een klasse apart!

ik heb vandaag mijn eerste rit gedaan, ben nog even duizelig van alle knoppen en instellingen maar rijdt geweldig, rustig glijden met topgeluid, het leven is mooi haha

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Prachtwagen plus dito foto's en wat betreft die 1L op 7km volbeladen en met caravan ; in Oostenrijk/Kroatie kost de benzine slechts E1,50 /L.
mvg,

• Leuk
Waarderingen: Avontuur
Klopt de brandstofkosten zijn lager.
Eind augustus trekken we er weer +- 35 dgn op uit met de caravan richting Kroatië .

De route:
Vanaf de camping in Castricum > Colmar> Nuziders> Levico Terme> Sesto> Krk> St. Wolfgang im Salzkammergut> Wertheim> dan naar de stalling.

wij gaan eind april de kip er eens aanhangen richting spanje of iets anders afhankelijk van de overstromingen tzt....

• Leuk
Waarderingen: Avontuur
mijn pollo is 32 jaar oud haha en doet het prima, kan zelfs uiterlijk nog prima mee op de camping
IMG_3789.JPG