Dealer enabled options

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Heel erg interessant vooral dat de deuren automatisch op slot gaan bij zoveel kilometers....
Ik wist niet dat dat ingesteld kon worden..

Jammer dat ik nergens zie staan dat de spiegels automatisch inklappen als de auto op slot gaat... dat zou ik een fijne functie vinden...

Nu moet je elke keer dat knopje in je deur indrukken..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is inderdaad geen verkeerde optie, misschien bij de volgende facelift :)

Wat wel een prettige is is de instelling om de koplampen langer aan te laten staan.
 

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Jah klopt dat zou wel fijn zijn.. bij mijn auto was dat al uitgeschakeld omdat mijn Lex een ex demo wagen van Lexus Den Haag was..
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
Stoer!

Ik wil die automatische door lock en unlock wel hebben. En de follow-me-home verlichting.

Van de week maar eens even naar de dealer! ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ga deze volgende week ook aan laten zetten :) 30 seconden langer aan de lampen na het verlaten van de auto, en het automatisch op slot gaan van de deuren.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dit schijnt pas te gelden vanaf model 2007. Welke opties aanwezig zijn in het model hiervoor , hoor ik hopelijk over een paar weken.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Mijn IS is van 2007, en helaas was het niet mogelijk..........tenminste de verlichting niet dat was voor mij de enige waar ik interesse in had....

wisten ook niet met zekerheid te vertellen of het er aan lag dat de mijne normale verlichting had :cry: (ik heb de businuss luxury)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Misschien dat dit alleen kan bij de HID verlichting. Weet jij toevallig welke opties ze wel kunnen activeren bij jouw auto?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klasse, dan kunnen wij even kijken wat het verschil is tussen het jaartal en de verschillende uitvoeringen.
 

L-expert

Hoort erbij
4 sep 2008
32
2
8
Zal binnenkort de lijst hier proberen neer te zetten van wat wel en niet mogelijk is.

Er is sprake van een versie voor productie eind 2007 en n? productie eind 2007. De auto's na die productiemaand, het verschil is makkelijk te herkennen aan de schakelaar van de kofferbak en het tankklepje, die kunnen wel worden voorzien van de customize automatisch deuren op slot.

Wat ook handig is is dat er ook geprogrammeerd kan worden dat wanneer er naar P wordt geschakeld de deuren weer unlocken.

De lijst die hier in dit topic voorbij kwam is (helaas) absoluut niet te vergelijken met de uitvoering(en) die wij in europa krijgen.

Groetjes,
L-expert
 

L-expert

Hoort erbij
4 sep 2008
32
2
8
Heb het even nagezocht, helaas is zelfs de documentatie niet (meer) duidelijk over wat er wel en niet mogelijk is op het model voor de wijziging.

De enigste manier om alles duidelijk te krijgen is het met de tester van lexus te bekijken.

Wat ik trouwens vertelde over de schakelaar van de kofferdeksel en tankklep, Dit is de "nieuwe"versie;

63.jpg


De versie voor de minor change heeft de schakelaars boven elkaar zitten in ??n vlak.

Wat, op basis van ervaring,niet op de oude versie zit is;
- Deuren automatisch op slot tijdens het rijden
- Portieren openen bij terugschakelen naar P
- Bringing me home light

Helaas is het bij geen enkel model behalve de LS460/600 mogelijk om de spiegels automatisch in te laten klappen.


Mocht ik nog tegen een lijst van customize opties aanlopen laat ik dat zeker zien!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Vind het wel grappig, ze komen tegenwoordig weer met automatische sloten. Terwijl mijn Cadillac van 31 het al had. Als je hem uit z'n P haal gaat alles op slot, En zo gauw ik de deuropener binnen aanrak springen ze weer los :wink:

Verloren techniek geweest zeker :roll:
Maar het is zeker leuk, en veilig om dit op je auto te hebben
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jelmer zei:
Vind het wel grappig, ze komen tegenwoordig weer met automatische sloten. Terwijl mijn Cadillac van 31 het al had. Als je hem uit z'n P haal gaat alles op slot, En zo gauw ik de deuropener binnen aanrak springen ze weer los :wink:

Verloren techniek geweest zeker :roll:
Maar het is zeker leuk, en veilig om dit op je auto te hebben

Tja, de amerikanen lopen inderdaad goed voor op ons, vergeet ook niet dat de IS een instap premium segment auto is, in de VS begint men met een IS. De prijs laat dat daar ook toe.

Een snelle berekening met de huidige koers:

IS250 exec + options Nederland: u$ 92.000.-
IS250 exec (luxory) + options VS: u$ 40.000.-

Dankzij belastingen en BPM is zo'n auto in Nederland een premium auto geworden.

De Cadilac is een premium auto, het type waar jij het over hebt zou waarschijnlijk een tegenhanger zijn van de LS. Het heeft dus even geduurd voor de functionaliteiten betaalbaar zijn geworden.


L-expert zei:
Heb het even nagezocht, helaas is zelfs de documentatie niet (meer) duidelijk over wat er wel en niet mogelijk is op het model voor de wijziging.

De enigste manier om alles duidelijk te krijgen is het met de tester van lexus te bekijken.

Wat ik trouwens vertelde over de schakelaar van de kofferdeksel en tankklep, Dit is de "oude"versie;

63.jpg


De versie n? de minor change heeft de schakelaars boven elkaar zitten in ??n vlak.

Wat, op basis van ervaring,niet op de oude versie zit is;
- Deuren automatisch op slot tijdens het rijden
- Portieren openen bij terugschakelen naar P
- Bringing me home light

Helaas is het bij geen enkel model behalve de LS460/600 mogelijk om de spiegels automatisch in te laten klappen.


Mocht ik nog tegen een lijst van customize opties aanlopen laat ik dat zeker zien!

Bedankt, dan weet ik hoe deze eruit zien :D Ik heb deze boven elkaar zitten en niet naast elkaar als op de foto. De "oude" versie ziet er wel wat gebruiksvriendelijker uit, met de "nieuwe" versie moet ik altijd even kijken welke ik indruk.
 

L-expert

Hoort erbij
4 sep 2008
32
2
8
L-expert zei:
Heb het even nagezocht, helaas is zelfs de documentatie niet (meer) duidelijk over wat er wel en niet mogelijk is op het model voor de wijziging.

De enigste manier om alles duidelijk te krijgen is het met de tester van lexus te bekijken.

Wat ik trouwens vertelde over de schakelaar van de kofferdeksel en tankklep, Dit is de "nieuwe"versie;

63.jpg


De versie voor de minor change heeft de schakelaars boven elkaar zitten in ??n vlak.

Wat, op basis van ervaring,niet op de oude versie zit is;
- Deuren automatisch op slot tijdens het rijden
- Portieren openen bij terugschakelen naar P
- Bringing me home light

Helaas is het bij geen enkel model behalve de LS460/600 mogelijk om de spiegels automatisch in te laten klappen.


Mocht ik nog tegen een lijst van customize opties aanlopen laat ik dat zeker zien!

Das ook stom, zet je het gewoon verkeerd op het forum!!

Dit is dus de nieuwe versie, en NIET de oude..

Groetjes,
L-expert
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
852
1
469
63
Das ook stom, zet je het gewoon verkeerd op het forum!!

Dit is dus de nieuwe versie, en NIET de oude..

Groetjes,
L-expert

euh, excuses dat ik misschien een oud topic oprakel, maar wat is nu herkenbaar voor het model waarin dit wel of juist niet kan? Resume:

knopjes voor kofferbak en tankdeksel naast elkaar: productie na eind 2007, wat betekend dat als de knopjes boven/onder elkaar zitten dat de productie voor eind 2007 is?