Dealer enabled options

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
euh, excuses dat ik misschien een oud topic oprakel, maar wat is nu herkenbaar voor het model waarin dit wel of juist niet kan? Resume:

knopjes voor kofferbak en tankdeksel naast elkaar: productie na eind 2007, wat betekend dat als de knopjes boven/onder elkaar zitten dat de productie voor eind 2007 is?

Naast elkaar heb je al groter kans dat die van jou wat nieuwer is, maar vooralsnog, ligt het ook aan de uitvoering of dit in te stellen is op je auto.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
852
1
471
63
Ik ben er inmiddels achter dat mijn auto geproduceerd is in oktober 2006, maar van het modeljaar 2007 is. De uitvoering is een Executive. Ik heb zelf met de monteur bij de dealer meegekeken, hij kon niets veranderen of ik geloof zelfs vinden over automatisch op slot gaan van deuren via de testkast (laptop). Het zal dan wel zo zijn, ik begrijp niet waarom mijn oude Ford Focus uit 2002 (niet eens de meest luxe uitvoering) deze functionaliteit al had, maar dat een Lexus in Executive uitvoering van modeljaar 2007 dat gewoon niet heeft (zeker als je ziet wat ie allemaal wel heeft). Volgens ClubLexus berichten kunnen zij dit zelf instellen, maar moet de timing tot op de seconde nauwkeurig kloppen. Ik heb verschillende pogingen ondernomen met een stopwatch/timer, maar volgens mij zit het er echt niet op. Ik vraag me af of zoiets is te retrofitten? Bijvoorbeeld een bepaald onderdeel bestellen, dat ergens in "klikken" of aan "koppelen" en dan doet ie het wel?