He Dirk,
Goed bezig jongen. ATE super blue is goede keus, maar voor 40 euro ben je getild. Kan ik je voor 25 euro leveren.
EBC is redelijk OK als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Als je echt super wil remmen moet je naar PAGID overstappen.
Kosten voor een Triumphje al 175 ex voor een setje voorste blokken! Maar: ik ken niets wat beter remt en we hebben al alles geprobeerd. In droge omstandigheden zijn de Amerikaanse Carbon_metallics vergelijkbaar, maar zijn op vochtige baan niet te doseren. Om het uit te testen heb ik bij 2 van onze coureurs zonder dat ze het wisten de gele pagids vervangen door YellowStuff en ze waren binnen 4 rondjes binnen om te vragen wat er met hun remmen aan de hand was... Wij rijden bij voorkeur de oranje lange-afstands blokken, maar die dingen warmen toch verrassend snel op en ze vreten je schijven niet op(HAWK/FERODO) Mind you; wij mogen reglementair alleen de originele kleine ongevemtileerde k.tschijfjes gebruiken( We gebruiken uiteraard ook Brembos) en dan zijn de blokjes superbelangrijk. Het kan dus best zijn dat een ander merk blokjes in combinatie met de lexus klauwen en geventileerde schijven wel naar tevredenheid werkt. Maar als ik op het circuit om me heen kijk rijden alle echte snelle jongens op Pagids. Al blijft het absurd dat die blokjes meer kosten dan een setje schijven.
Wat gewicht betreft: bekleding,kabelboom,glas/ruitbedieningssyteem. Maar ja: als je er mee op straat wil blijven rijden? Je zult merken dat je beter een pure circuitauto kunt bouwen en er een goedkoop 2ehands standaardexemplaar naast kunt houden. Dat is uiteindelijk goedkoper en je hebt en op het circuit en op straat meer rijplezier. Geloof me ik heb gelijk, want heb het zelf ondervonden.
Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel. Groeten, RedBaron
Goed bezig jongen. ATE super blue is goede keus, maar voor 40 euro ben je getild. Kan ik je voor 25 euro leveren.
EBC is redelijk OK als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Als je echt super wil remmen moet je naar PAGID overstappen.
Kosten voor een Triumphje al 175 ex voor een setje voorste blokken! Maar: ik ken niets wat beter remt en we hebben al alles geprobeerd. In droge omstandigheden zijn de Amerikaanse Carbon_metallics vergelijkbaar, maar zijn op vochtige baan niet te doseren. Om het uit te testen heb ik bij 2 van onze coureurs zonder dat ze het wisten de gele pagids vervangen door YellowStuff en ze waren binnen 4 rondjes binnen om te vragen wat er met hun remmen aan de hand was... Wij rijden bij voorkeur de oranje lange-afstands blokken, maar die dingen warmen toch verrassend snel op en ze vreten je schijven niet op(HAWK/FERODO) Mind you; wij mogen reglementair alleen de originele kleine ongevemtileerde k.tschijfjes gebruiken( We gebruiken uiteraard ook Brembos) en dan zijn de blokjes superbelangrijk. Het kan dus best zijn dat een ander merk blokjes in combinatie met de lexus klauwen en geventileerde schijven wel naar tevredenheid werkt. Maar als ik op het circuit om me heen kijk rijden alle echte snelle jongens op Pagids. Al blijft het absurd dat die blokjes meer kosten dan een setje schijven.
Wat gewicht betreft: bekleding,kabelboom,glas/ruitbedieningssyteem. Maar ja: als je er mee op straat wil blijven rijden? Je zult merken dat je beter een pure circuitauto kunt bouwen en er een goedkoop 2ehands standaardexemplaar naast kunt houden. Dat is uiteindelijk goedkoper en je hebt en op het circuit en op straat meer rijplezier. Geloof me ik heb gelijk, want heb het zelf ondervonden.
Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel. Groeten, RedBaron