Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzetten

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ASO mensen:

Parkeren doe ik altijd in de parkeergarage en dan nog eens lexus veilige plekken, maar soms moet je gewoon op straat parkeren.. en vandaag was zo een dag..

De juiste parkeervakken waarbij je maar aan 1 kant iemand hebt die zijn/haar deur kan openen, dus ook geen kans op putjes... zelfs niet wanneer buurman zijn/haar deur volledig open gooit.

Maar helaas zijn er altijd @#$@%$^%$&^%&%*%&*&^* mensen die dan zo nodig zijn/haar fiets voor je auto moeten zetten... en het resultaat is dan:

2littlh.jpg


Daar bij nog te denken dat je een standaard hebt die te hoog staat, waardoor je je fiets ook niet goed vast staat.. + nog dat het wat harder waait en dan ben je nog zo #@$@%$#^$&^$ om het voor een auto neer te zetten.

Ik kan die mensen wel #@$%#^%^%$^^$$%
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Daar word je inderdaad niet goed van... En de dader ligt uiteraard weer op het kerkhof :X

Dit is een echt geval voor het Waarborgfonds Motorverkeer, maar dan dien je wel ter plekke aangifte oid gedaan hebben en getuigen dat de auto inderdaad onbeschadigd is geparkeerd.

Heel veel sterkte ermee... Ik zou ook volledig uit m'n dak gaan.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Is sh*t man! Heb er al met je over gesproken, maar het blijft pijn aan mijn ogen doen....
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

wat een verstand sommigen ook hebben he ? das echt fuck'd up voor je jammer weer dat het dan weer op zon manier weer moet gebeuren lag de fiets er nog voor , heb je de mensen nog afgewacht
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

geen woorden voor... :(
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Pff! Dat is inderdaad gewoon een klotestreek. Ik vind het ook zo respectloos voor iemand ander zn (meestal) welverdiend brood..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Balen Alan.....


Heb je het geconstateerd, of was je erbij?
Zo te lezen geen dader te bekennen :(
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Fiets lag er nog op, maar goed ik had ook niet alle tijd om te gaan wachten en daarnaast.. ik vraag me af of een fietser nog zijn fiets durft te pakken als hij ziet dat deze op een lexus ligt.. zeker met een boze bestuurder.. waarschijnlijk kan die dan nog beter een neiuwe fiets kopen..

Ik zal eens kijken of die fietser daar vaker zijn/haar fiets neer zet..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Ik hoop bijgod, dat wanneer je de auto gaat spuiten, je geen kleurverschillen krijgt.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Kerel, dit zijn dingen die je niet mee wilt maken; iemand anders vernielt jouw eigendom en jij kunt het nergens verhalen + dat de maagdelijke magie van je auto weg is door een asshole die klaarblijkelijk nooit een opvoeding in etiquette heeft genoten. Dit soort geintjes kosten je weer honderden pietermannen.

Waarborgfonds is idd lastig. Moet je minimaal 2 onafhankelijke getuigen hebben et cetera.

1 kleine troost wellicht, als het alleen lakschade is zou je alleen die plek over kunnen laten spuiten. Je auto is nog niet zo oud denk ik? Dus kleurverschil zal er nauwelijks tot niet zijn. Kosten bij een Lexus schadeherstel ? 100 piek.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

boudi zei:
Kerel, dit zijn dingen die je niet mee wilt maken; iemand anders vernielt jouw eigendom en jij kunt het nergens verhalen + dat de maagdelijke magie van je auto weg is door een asshole die klaarblijkelijk nooit een opvoeding in etiquette heeft genoten. Dit soort geintjes kosten je weer honderden pietermannen.

Waarborgfonds is idd lastig. Moet je minimaal 2 onafhankelijke getuigen hebben et cetera.

1 kleine troost wellicht, als het alleen lakschade is zou je alleen die plek over kunnen laten spuiten. Je auto is nog niet zo oud denk ik? Dus kleurverschil zal er nauwelijks tot niet zijn. Kosten bij een Lexus schadeherstel ? 100 piek.

Ik heb het gezien! :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Fok wat een teri(*&*&*&), heb het zo vaak meegemaakt weet hoe je je voelt, ik zeg fietsen verbieden :p en winkelwagens en te smalle parkeervakken en mong*** die niet kunnen autorijden en aan mensnen die zeggen, aaaahh het is maar een stukje blik :(

En de wereld bestaat grotendeels meer uit domme mensen die geen aanstoot geven aan andermans spullen en geen respect hebben voor andermans goederen, daarom hebben we wetten, om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen zeggen ze, uitdrukkelijk, zeggen ze!

Maar ja jij kunt voor de zooi opdraaien, ik had die fiets wel even bewerkt op zo'n manier dat de eigenaar alleen nog maar links af kon met die fiets, eigen schuld. :X

Suc6 ermee Alan.
 

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

kl*te voor je Alan, hoop voor je dat je de dader nog vind succes er verder mee
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Ik heb het in real life gezien en het is inderdaad om kwaad van te worden. Echt zonde...

Wat betreft het waarborgfonds, daar kan je niks verhalen, dat is alleen voor schade veroorzaakt door een ander motorvoertuig.





gr. koen
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Ik heb exact zo'n kras op de motorkap van mijn vorige auto gehad, nu weet ik dat dit van een fiets moet zijn.. thnx!

Maar wel erg zuur, ze hebben bij mij de voorkant moeten overspuiten. Kostte wel iets meer dan 100 euro, ergens tussen de 400 en 600 dacht ik.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

bedankt heren! Maar goed het is rot, maar veel kan je niet doen.

tot morgen!
 

BartNL

Hoort erbij
3 apr 2011
40
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

Ik heb een beetje moeite met iedereen die in zo'n geval gelijk de fietser afbrand terwijl het ook domme pech kan zijn. Zo'n ongelukje kan volgens mij ook een nette fietser overkomen en ik zou gewoon een briefje op de fiets geplakt hebben? Wanneer de persoon WA verzekerd is zou dat het probleem al kunnen oplossen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

BartNL zei:
Ik heb een beetje moeite met iedereen die in zo'n geval gelijk de fietser afbrand terwijl het ook domme pech kan zijn. Zo'n ongelukje kan volgens mij ook een nette fietser overkomen en ik zou gewoon een briefje op de fiets geplakt hebben? Wanneer de persoon WA verzekerd is zou dat het probleem al kunnen oplossen.


Dan woon jij zeker niet in een grotere stad? Daar doen ze niet aan briefjes en reageren, daar kun je van de fietsers gewoon het heen en weer krijgen. Als in het geval van Alan het een nette persoon was geweest achter de fietser had hij wel een briefje gevonden of gewoon nagedacht dat een fiets wel eens kan omvallen. Het mocht niet zo zijn.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

vandaag de kras gezien.
echt jammer, dan heb je zo'n mooie auto en dan komt er zo'n eikel met een fiets de boel verzieken.
verder ziet die er wel tip top uit :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Domme mensen die niet nadenken en zomaar fietsen neerzet

BartNL zei:
Ik heb een beetje moeite met iedereen die in zo'n geval gelijk de fietser afbrand terwijl het ook domme pech kan zijn. Zo'n ongelukje kan volgens mij ook een nette fietser overkomen en ik zou gewoon een briefje op de fiets geplakt hebben? Wanneer de persoon WA verzekerd is zou dat het probleem al kunnen oplossen.

Ik snap wat je bedoel, maar in mijn situatie vind ik genoeg redenen waardoor het wel aan de fietser lag want:

1. als je weet dat daar amper ruimte voor een fiets is, zet hem dan ergens anders.
2. standaard is te hoog afgesteld waardoor die niet eens fatsoenlijk rechtop kon blijven staan.
3. het waait hard op die dag, dus dan ben je helemaal niet goed bezig om zo je fiets in de valrichting neer te zetten voor een auto

En ik geloof niet in een blaadje... tenminste niet in rotterdam centrum... want in het verleden heb ik meerdere keren meegemaakt dat mensen gewoon niks hebben laten weten bij schade.