ik woon inderdaad in een klein dorpje in de buurt van Apeldoorn dus misschien daarom wat na?efRom zei:Dan woon jij zeker niet in een grotere stad? Daar doen ze niet aan briefjes en reageren, daar kun je van de fietsers gewoon het heen en weer krijgen. Als in het geval van Alan het een nette persoon was geweest achter de fietser had hij wel een briefje gevonden of gewoon nagedacht dat een fiets wel eens kan omvallen. Het mocht niet zo zijn.
jou snap ik wel want ik zou ook gigantisch balen en misschien identiek topic hier plaatsen. Vind alleen dat het van de fietser, zoals jij het topic ook noemt, een onnadenkende actie is. Dat is toch minder lomp dan bewust iets vernielen waarmee sommige reacties het gelijk lijken te stellen.Alan zei:Ik snap wat je bedoel
BartNL zei:ik woon inderdaad in een klein dorpje in de buurt van Apeldoorn dus misschien daarom wat na?efRom zei:Dan woon jij zeker niet in een grotere stad? Daar doen ze niet aan briefjes en reageren, daar kun je van de fietsers gewoon het heen en weer krijgen. Als in het geval van Alan het een nette persoon was geweest achter de fietser had hij wel een briefje gevonden of gewoon nagedacht dat een fiets wel eens kan omvallen. Het mocht niet zo zijn.
kwp zei:het is parelmoer, dat valt altijd tegen, qua prijs en qua resultaat. Is een erg moeilijke kleur om later te spuiten.
gr. koen
maar dan nog kan iemand zijn fiets te kort op mijn auto parkeren... :OAlan zei:Eeen goede tip van ons dus om heel erg goed op te passen als je met je auto in de grote steden komt...
Alan zei:ja netals de bentley van ph zeker