DVD inschakelen mogelijk na generatie RX 2?

Pantano

Hoort erbij
18 jul 2015
34
1
8
De vorige eigenaar van mijn RX heeft allerlei verbeteringen gedaan. Dat is hartstikke mooi maar dat heeft ook wat nadelen. Zeker nu ik aan het kijken ben of ik mijn RX wil vervangen en ik er natuurlijk niet graag op achteruit ga :)

Mijn RX beschikt over Mark Levinson. Via dit systeem kan ik nu DVD's kijken tijdens het rijden in het centrale scherm. Ik kijk zelf niet de DVD's tijdens het rijden maar het gaat mij voornamelijk om de audio van de DVD. Ik luister concerten tijdens het rijden en het geluid is van zeer hoog niveau wat je mag verwachten van een DVD. Een ander voordeel is dat de bijrijder nog iets kan zien op het scherm en het is natuurlijk een bijzondere eigenschap van de auto. ;)

Nu vraag ik mij af. Hebben de generaties na deze RX generatie 2 ook de mogelijkheid om een DVD af te spelen? Of is er een mogelijkheid om dit in te schakelen?

Ik ben hier een artikel tegengekomen waar het op lijkt dat je iets doe met de kabel richting de handrem. Het gaat hier dan om de RX versie die ik nu heb https://www.lexusownersclub.co.uk/forum/topic/75789-dvd-player/
 

Pantano

Hoort erbij
18 jul 2015
34
1
8
Ergens had ik het idee dat het eenvoudig is om te realiseren. Volgens mij kan ik mijn verwachtingen beter bijstellen. ;)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Het zou in principe ook eenvoudig moeten zijn, maar je zult moeten weten welke draad je moet hebben.
Ik kan zo snel geen bedradingsschema vinden voor de RX.
 

Pantano

Hoort erbij
18 jul 2015
34
1
8
Het zou in principe ook eenvoudig moeten zijn, maar je zult moeten weten welke draad je moet hebben.
Ik kan zo snel geen bedradingsschema vinden voor de RX.
Ik ben hier zelf inderdaad net niet handig genoeg voor. Iemand hier ergens ervaring met bijvoorbeeld een gararge in Nederland die zoiets kan doen? Ik wil er best wel wat kilometers voor afleggen om het geregeld te krijgen. Ik merk namelijk dat het eventueel ontbreken van deze functie mij belemmert in het kopen van een andere RX.

Dit klinkt voor sommige mensen misschien wat vreemd maar het geluid dat ik nu auto het audio systeem haal dat komt door de DVD functie.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Ik heb begrepen dat ze bij de dealer hier niet vreemd mee zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pantano