Ik neem aan dat jij de "conciërge" bedoelt, die heeft de mijne ook, afhankelijk van de temperatuur van de inzittenden past mijn auto de klimaatregeling aan, dit werkt met sensoren in de auto die mij en m'n passagiers in de gaten houden. Dit werkt heel subtiel en is geweldig bedacht door Lexus, 's ochtends gaat de stoel- en stuurverwarming netjes op standje "gebakken handen, rug en billen", na een tijdje wordt dat langzaam teruggeschroefd naar standje "warm houden" of zelfs helemaal uit. Als het warm is uiteraard net andersom (helaas heeft mijn auto geen stuurkoeling). Maar dit alles heeft niets met de ECO-stand te maken...Afhankelijk van het type Lexus kan het ook zijn dat de stoelverwarming (afhankelijk van de binnentemperatuur van de auto bij de start) al meteen helemaal uit zichzelf begint of op die manier kan worden ingesteld.
Dat is de meest overtreffende trap in luxeIk neem aan dat jij de "conciërge" bedoelt, die heeft de mijne ook, afhankelijk van de temperatuur van de inzittenden past mijn auto de klimaatregeling aan, dit werkt met sensoren in de auto die mij en m'n passagiers in de gaten houden. Dit werkt heel subtiel en is geweldig bedacht door Lexus, 's ochtends gaat de stoel- en stuurverwarming netjes op standje "gebakken handen, rug en billen", na een tijdje wordt dat langzaam teruggeschroefd naar standje "warm houden" of zelfs helemaal uit.
Of je kan opteren voor een lekker BBQ-geurtje na enkele tientallen kmUitschakelen zal ik daarna naar behoefte zelf moeten doen.